21-02-12

Little Update + Wonderspul

Eindelijk weer een nieuwe update van mij! Ik heb het echt zooo ontzettend druk: herkansingen, school, werk, vrienden oftewel met vanalles dus. Gelukkig is hier volgende week vakantie, dus heb ik meer tijd om te werken aan deze blog.
En en en, ik heb echt wonderspul gevonden bij de action. Ik was al een tijdje opzoek naar iets dat mijn pluizige haren de winter door kon helpen. En ik liep zo mooi tralala door de Action heen, zag ik dat ze nieuwe haarserums hebben. Degene die ik heb meegenomen is taft color farbschutzlotion (extra sterk). Het is een rood/roze pompje. En het kostte ook nog 1,98 euro :D Het maakt je haar naar het föhnen van je natte haren echt zoo zacht. Maargoed, hier maar ik nog een uitgebreide review over met foto erbij (:

Looove <3

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen