01-03-12

100 Questions.. Part 1

Wat ik zelf heel leuk vind om te doen, is van die random vragenlijstjes in te vullen. Puur voor de verveling. Dus als je zin hebt om te lezen, ga je gang:



1. Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4.
Het boek dat op dit moment naast me ligt is Harry Potter and the prisoner of Azkaban. Jaja, dat boek moet ik eigenlijk lezen om zo mijn Engels een beetje te verbeteren. Pagina 18, regel 4 staat (ik neem aan dat er hele regels bedoeld worden)
Dudley had spent most of the summer in the kitchen, his piggy little eyes fixed on the screen and his five chins wobling as he ate continually.

lol.
  1. Stretch your left arm out as far as you can, What can you touch?
    Nouuu, me laptop, mobiel, oordopjes, mijn kussen, bed, muis, stecker, kast, zakdoek.
  2. Before you started this survey, what were you doing?
    Waarschijnlijk was ik op Facebook aan het kijken. Of Twitter, wie weet.
  3. What is the last thing you watched on TV?
    Ik kijk eigenlijk nooit tv, maar vanavond toen ik weer thuis was van het werk, heb ik een stukje van een film gekeken. Ik weet niet hoe de film heette.
  4. Without looking, guess what time it is.
    Iets van 22.44?
  5. Now look at the clock. What is the actual time?
    22.58. Whuut het is al veel later dan dat ik gedacht had.
  6. With the exception of the computer, what can you hear?
    Uuuhmm ik hoor niks. Iedereen slaapt waarschijnlijk.
  7. When did you last step outside? What were you doing?
    Dat was net nog toen ik klaar was met werken. Dat was ongeveer rond kwart over 9. 
  8. Did you dream last night?
    Ik had echt een heel enge droom, dat ik een 1 had voor een deeltoets biologie, dat over de evolutietheorie ging. En iedereen had een G of een 10. Waarschijnlijk komt dat door al de stress die ik op dit moment heb voor school.
  9. Do you remember your dreams?
    Jaa, ik herriner ze vaak, maar niet altijd. Meestal kan ik ze nog wel navertellen.
     
  10. When did you last laugh?
     Eehm volgens mij vanavond nog.
  11. Do you remember why / at what?
     Ja een collega noemde me: het geslacht van een man (om het even netjes te zeggen).
  12. What is on the walls of the room you are in?
    Mijn muren van mijn kamer zijn gewoon wit. 
  13. Seen anything weird lately?
    eehm, nee?
  14. What do you think of this quiz?
    Duurt lang, maar is wel grappig (: 
  15. What is the last film you saw?
    Dat was scary movie 2, die heb ik maandag gezien. 
  16. If you could live anywhere in the world, where would you live?
    Ergens in Amerika, alhoewel ik de taal niet zo goed kan. Of in Duitsland ofzo.
  17. If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
    Geld maakt niet gelukkig, maarja ik zou er arme kindjes mee willen helpen. Wat ik sowiso zou willen kopen is een groot huis (:
  18. Tell me something about you that most people don't know.
    Ik was vroeger licht blond? Haha, veel mensen geloven dat echt niet.
  19. If you could change one thing about the world, what would you do?
    Vrede op aarde brengen.
  20. Do you like to dance?
    Nee niet bepaald.
  21. Would you ever consider living abroad?
    Jazeker, maar niet me hele leven langs. Misschien voor een paar jaar ;)
  22. Does your name make any interesting anagrams?
    Denk het niet, heb het ooit eens geprobeerd maar ik ben er nou niet echt bepaald iets mee verder gekomen denk ik.
  23. Who made the last incoming call on your phone?
    Even gluren hoor. Dat was waarschijnlijk mijn vader.
  24. What is the last thing you downloaded onto your computer?
    De sims 2 en welke uitbreiding weet ik niet meer precies.
  25. Last time you swam in a pool?
    Waarschijnlijk was dat deze zomer nog. Zal wel in juli zijn geweest. Ik hou persoonlijk totaal niet van zwemmen :S
  26. Type of music you like most?
    Vanalles, als het maar leuk klinkt (: Ik heb niet echt een bepaalde muziekstijl. 
  27. Type of music you dislike most?
    Nederlandstalig en iets in de richting van hardcore.
  28. Are you listening to music right now?
    Jaa op dit moment luister ik David Guetta - Sexy bitch. Zegt mijn mediaplayer. 
  29. What color is your bedroom carpet?
    Zwart met wit.
  30. If you could change something about your home, without worry about expense or mess, what would you do?
    Ik heb echt zon verschrikkelijk kleine kamer, dus met een grotere kamer zal ik erg blij zijn.
  31. What was the last thing you bought?
    Energiedrank en chocola. Dat was toen ik pauze had met werken.
  32. Have you ever ridden on a motorbike?
    Nee niet zelf gereden. Maar wel eens een ritje gemaakt erop. 
  33. Would you go bungee jumping or sky diving?
    Jaaa, dat is sowiso nog iets wat ik echt een keer wil doen in mn leven. Zal me echt zon kick geven!
  34. Do you have a garden?
    Ik woon nog bij mijn ouders thuis, dus dat is niet mijn tuin. Maar ik heb mijn eigen moestuintje, waar ik druk mee bezig ben. Tuinieren vind ik wel leuk (:
  35. Do you really know all the words to your national anthem?
    Nee.
  36. What is the first thing you think of when you wake up in the morning?
    Shit, ahneeee, wekker uit doen. 
  37. If you could eat lunch with one famous person, who would it be?
    Oei, das een moeilijke. Waarschijnlijk wel iemand van de Harry Potter cast.
  38. Who sent the last text message you received?
    Die is van een goede vriend van me :D
  39. Which store would you choose to max out your credit card?
    Jeeetje, dat zou ik echt niet weten. Waarschijnlijk zou ik gewoon een heel warenhuis kiezen. Nee, ik zou het niet weten.
  40. What time is bed time?
    Door de weeks 10 uur.
  41. Have you ever been in a beauty pageant?
    What the hell betekent beauty pageant?
  42. How many tattoos do you have?
    Geen, en dat blijft ook zo. Ik heb niks met tattoos, ik ben bang dat ik dan heel erg last ga krijgen van mn eczeem.
  43. If you don't have any, have you ever thought of getting one?
    Nee, zie hierboven.
  44. What did you do for your last birthday?
    Niet echt veel, het was op een zondag namelijk. Normaal komt er altijd visite en mijn beste vriendin komt dan altijd.
  45. Do you carry a donor card?
    Eehm nee? Ik ben nog 17.
  46. Who was the last person you ate dinner with?
    Dat was met mijn broertje, zusje en moeder.
  47. Is the glass half empty or half full?
    Half vol.
  48. What's the farthest-away place you've been?
    Dat was Turkije, lekker op vakantie. 
  49. When's the last time you ate a homegrown tomato?
    Ik lust geen tomaten, maar plant ze zelf wel in mijn tuintje. Dat zou dan laatste zomer zijn geweest.
     
De volgende helft komt in de volgende post te staan, die ik morgen weer verder ga invullen (het is nogal laat nu).

Liefss

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen