02-03-12

100 Questions.. Part 2

  1. Deel 2 van de 100 Questions Part 2
  2. Have you ever won a trophy?
    Nee.
  3. Are you a good cook?
    Waarschijnlijk niet.Do you know how to pump your own gas?
    Nee, ik heb geen auto, dus zou het niet weten. 
  4. If you could meet any one person (from history or currently alive), who would it be?
    Al mijn beste vrienden (: ♥ 
  5. Have you ever had to wear a uniform to school?
    Nee, daar doen we jammer genoeg niet aan. 
  6. Do you touch-type?
    ?
  7. What's under your bed?
    Dozen, radio en schoenen. 
  8. Do you believe in love at first sight?
    Nee (: 
  9. Think fast, what do you like right now?
    Aardbeien? Dat kwam het eerste in me op. 
  10. Where were you on Valentine's day?
    Probably op school.  
  11. What time do you get up?
    Dat was rond 10 uur ofzo? 
  12. What was the name of your first pet?
    We hebben echt zoveel goudvisjes gehad en die hadden eigenlijk geen naam. Mijn eerste konijntje heette Lysje (rip).
  13. Who is the second to last person to call you?
    ?
  14. Is there anything going on this weekend?
    Jaa, ik ga me koffer inpakken voor Berlijn en ik krijg nog bezoek :D 
  15. How are you feeling right now?
    Goooeed (:
  16. What do you think about the most?
    Over de toekomst, naja dingen die er gaan gebeuren. 
  17. What time do you get up in the morning?
    Als ik naar school moet tien over 6 's ochtends. 
  18. If you had A Big Win in the Lottery, how long would you wait to tell people?
    0 seconden. Ik zou het meteen vertellen.
  19. Who would you tell first?
    Me ouders.
  20. What is the last movie that you saw at the cinema?
    Dat was New Years Eve. 
  21. Do you sing in the shower?
    Trololoo.
  22. Which store would you choose to max out your credit card?
    Die had ik al gehad! Muhahha dubbele vragen. Zou het nog steeds niet weten.
  23. What do you do most when you are bored?
    Op facebook zitten en random dingetjes doen zoals deze vragenlijst invullen :P
  24. What do you do for a living?
    ?
  25. Do you love your job?
    Jaaa, soms wel en soms niet. Maar ik hou wel redelijk van mijn werk (: 
  26. What did you want to be when you grew up?
    Eehm dat is lastig. Ik wilde altijd al actrise worden, maar dat lukt niet echt zo met mn vwodiploma. Waarschijnlijk wil ik later onderzoeker worden ofzo.
  27. If you could have any job, what would you want to do/be?
    Actrise (: 
  28. Which came first the chicken or the egg?
    De kip, God schiep de dieren immers. Dus voor mij is het een kip.
  29. How many keys on your key ring?
    Ik heb zoveel sleutels overal slingeren..
  30. Where would you retire to?
    Lekker naar een tropisch eiland (:
  31. What kind of car do you drive?
    Ik heb geen auto. 
  32. What are your best physical features?
    eehm ik heb er zoveel.
  33. What are your best characteristics?
    Daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht.
  34. If you could go anywhere in the world on vacation where would you go?
    Amerika.
  35. What kind of books do you like to read?
    Harry Potter ofzo.
  36. Where would you want to retire to?
    Zie 29.
  37. What is your favorite time of the day?
    Avond, lekker beetje niks doen (:
  38. Where did you grow up?
    In een dorpje net onder Zwolle.
  39. How far away from your birthplace do you live now?
    3 km verder.
  40. What are you reading now?
    Dit?
  41. Are you a morning person or a night owl?
    Morning person.
  42. Can you touch your nose with your tongue?
    Nee.
  43. Can you close your eyes and raise your eyebrows?
    Jaaa.
  44. Do you have pets?
    Jaaa, kippen en vogeltjes.
  45. How many rings before you answer the phone?
    3 ofzo. 
  46. What is your best childhood memory?
    Vroeger was alles beter (:
  47. What are some of the different jobs that you have had in your life?
    Ik werk nu in een supermarkt en daarvoor werkte ik in een andere supermarkt.
  48. Any new and exciting things that you would like to share?
    Ik ben bijna klaar met deze vragenlijst :D
  49. What is most important in life?
    Geniet van het leven en doe de dingen waar JIJ behoefte aan hebt. Leef als morgen de laatste dag kan zijn :D
    50. What inspires you?
    Al mijn lieve vrienden, mijn geloof en muziek (:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen