01-03-12

About Me: Who I Am?

Hoi allemaal,

Echt heel leuk dat jullie altijd trouw mijn blog lezen (: Das allemaal heel leuk en aardig dat iemand een blog maakt, maar wie is dan de maker? Well, meet me:

Naam: Nathalie
Leeftijd: 17 jaar.
Birthday: 30 oktober
Opleiding:  5 vwo
Woont in: Ergens in een klein dorpje bij Zwolle
Hobbies: Make up, haarverven, hardcore gamen
Werk: Een hele leuke supermarkt
Favo muziek: Vanalles, beetje pop enz.
Favo eten: Pizzaaaa :3
Favo makeupmerk: Essense, Catrice
Favo makeup: Mascara

Waarom ben je begonnen aan een blog te maken?
Okee, misschien een lang verhaal, maar sites maken is altijd al wel mijn ding geweest. Toen ik ongeveer 12 was begon ik het hele sites en internet wereldje te ontdekken. Dus ben ik zo ongeveer begonnen met simpel een startpagina te maken. Maar daar bleef het niet bij. Een startpagina werd een beetje simpel, dus ben ik maar aan de slag gegaan met HTML. Waarom ik overgegaan ben op een blog? Dit werkt voor mij veel gemakkelijker én leuker (:

Misschien wat weinig informatie, maar dan weten jullie in ieder geval wie ik ben. Ik zal jullie natuurlijk vaak op de hoogte blijven houden, over makeup, haarverf, personal things en noem maar op.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen