21-03-12

Update

Vandaag weer een kort dagje school. Gelukkig was ik met dit mooie weer al om half 2 vrij. Wat een geluk (: Het weer was echt fantastisch en dat beloofde om eventjes naar het dorp te gaan kijken voor nieuwe aankoopjes. En dat is me gelukt! Ik kwam thuis met 3 nieuwe lakjes, 1 lipstick en een eyeshadow base, allemaal van de kruidvat, let's see:




Het meest linke lakje is van Essence Colour & Go  nummer 43 Where is the party? en kostte €1,29. Het lakje is paars, maar wanneer je in de zon gaat, komt er een soort van groene metaalachtige gloed erover heen, echt heel vet!

Het tweede lakje is een groen lakje ook van Essence Colour en Go en was nummer 39 Lime Up! Deze kostte ook €1,29. De groene kleur is in het echt heel mooi en past zeker wel bij de lente.

In het midden staat de eyeschadow base. Deze is ook van Essence en kostte €2,50. Waarom ik dit gekocht hebt? Tsja, waarschijnlijk omdat ik nog nooit eerder een eyeshadow base heb gebruikt, dus daarom.

De nagellak daarnaast is ook van Essence Colour & Go en is nummer 95 wanna be your sunshine. De gele kleur is echt helemaal in deze lente, dus daarom heb ik hem gekocht. Deze kost net als de andere lakjes €1,29.

De lipstick heb ik gekocht, omdat ik het persoonlijk echt een leuk kleurtje vind. Er staat jammer genoeg geen nummer op, dus ik weet niet hoe die heet of welk nummer het heeft. De kleur doet me echt denken aan tropisch fruit (: Jummie!

Deze producten zijn allemaal te koop bij de Kruidvat en andere drogisterijen waar ze Essence verkopen. Een uitgebreide review volgt natuurlijk nog!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen