06-04-12

My life in pictures

Een nieuwe artikel! My life in pictures. De titel zegt het al; hier komen foto's te staan die de laatste tijd met mijn leven te maken hebben. En op veel andere blogs kom je het ook tegen dus ik dacht: Waarom ook niet? Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden!



 

Laten we allereest maar eens beginnen met iets waar mijn beste vriendin en ik heel hard om hebben gelachen. Echt de lelijkste schoenen evaar aangepast in de Bristol. Hahahahaa ondanks het feit dat deze schoenen echt killing voor je voeten zijn, konden we er wel (al sloffend) naar de dichtsbijzijnde spiegel lopen (ahum). Hahahaha


Pffff natuurkunde leren >< Het saaiste wat er is..


Whoot whoot whoot, mijn rekenmachine houdt van sinusfuncties!


Oeps ik heb mn kerstkaarten nog steeds niet opgeruimd (nu wel hoor).


heel lang geleden gemaakt, tsja ik had nooit wat te doen tijdens wiskunde..


Shit hooikoorts komt weer. Elke dag met stonede ogen rondlopen.


Life's good in Berlin! Lekker zuipen en genieten (:


Muhahha gelukkig zit jij aan de buitenkant en ik aan de binnenkant. Stomme mug.


Ik ben een embryo aan het creeëren in mijn lavalamp.
Dat waren weer alle foto's van de afgelopen tijd. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om zo eens te zien wat ik heb beleefd.

xx

2 opmerkingen:

  1. Hihi die lava lamp foto is best gek xD :) Ik had een eerst een blauwe lavalamp, maar mijn moeder was boos dus riep ze mij dus toen wilde ik naar haar toe gaan en struikelde ik over de snoer en toen boem wassie stuk...... Later was het mijn 2e lavalamp die stuk ging die was groen, alleen was het dit keer mijn vader die tijdens het pimpen van mijn kamer de lamp zelf stuk liet valleen... :( Nu wil ik graag eens een paarse kopen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van mij is jammer genoeg ook stuk ): Maar toch vond ik het erg grappig om hiervan even een foto te maken!

      Verwijderen