15-04-12

Shoplog: Kruidvat 1+1 actie

Gisteren en eergisteren had Kruidvat de geweldige actie: 1+1 gratis op ALLE makeup! Natuurlijk kon ik, als blogger, het niet laten om eventjes te kijken in Zwolle en in mijn eigen dorp bij de Kruidvat. En zoals gewoonlijk ben ik niet met lege handen thuisgekomen...


Vrijdag:


Mascara Rimmel Londen Volume Flash: €10,99
Mascara Maybelline the one by one volume express: €14,99
Lipstick Essence 58 dazzling me: €1,99
Lipstick Essence 44 Almost Famous: €1,99
Totaal bespaard: €14,98

Zaterdag:


Essence Fruity blush sorbet 01 smoothie operator: €2,79
Catrice allround concealer: €3,49
Mascara Maybelline great lash: €10,49
Essence quattro oogschaduw 07 over the taupe: €2,99
Totaal bespaard: €9,98

Dat is het allemaal. In totaal heb ik €24,96 bespaard! Dat is best wel veel vind ik zelf. Over een tijdje ga ik beginnen met een review maken over de verschillende spullen.

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen