29-04-12

Shoplog: Van Haren, Kruidvat, C&A en H&M

Vrijdagochtend was het weer shoptime! Gezellig met een paar klasgenoten van me eventjes de stad in geweest :D En ik kwam weer met leuke spulletjes thuis. Benieuwd naar wat ik heb gekocht?
Klik dan op meer lezen:

Laten we beginnen bij de Van Haren. Ik zocht al heel lang naar van die veterpumps met hoge hakken. Ze hadden telkens de goede maat niet, maar deze keer was mijn maat er ook! I was so happy :D Ik heb ze meteen gekocht en ben er super blij mee. Natuurlijk ga ik deze pumps niet naar school dragen, maar voor een speciale gelegenheid (verjaardag, kerk, etentje) zijn ze wel superleuk! Voor de mensen die het willen weten; de hak is 10 cm hoog en deze pumps kosten €19,90 .Nog niet eens me hoogste hakken dus. Aanfoto:



En daarna gingen we gezellig naar de Kruidvat. Ik vind de Kruidvat altijd zo leuk en ik kom er ook wel regelmatig. Vooral in de stad hebben ze echt veel meer makeup spulletjes dan in ons dorpje. Ik kwam zoal een nagelriemremover tegen en een soort van olie voor je nagels. Dat sprak me zeker wel aan en die dingen ook regelrecht me mandje in. Ze werken beide ook heel goed! De nagelriemremover moet je 15 seconden op je nagels laten zitten en dan kun je je nagelriemen echt heel gemakkelijk (zonder pijntjes) naar achteren drukken. Je moet daarna wel je handen wassen. Maar dit werkt echt heel goed! Wat ik met de nagelolie precies moet doen weet ik niet precies, want ik heb nog geen verdere reviews op internet kunnen vinden hierover en op de verpakking zelf staat ook niet zoveel informatie.. Beetje jammer dus. Op de foto naast de nagelriemremover zie je een gel-look topcoat. Van deze topcoat gaan je nagels echt zo veel glimmen, dus dat helpt wel goed voor als je, zoals ik, hele "matte" nagels hebt van nature.


Nagelriemremover €1,79 en de gel-look topcoat €1,69

Ook was ik op zoek naar een goede eyeliner. Ik heb al eens eerder een eyeliner van Essence gehad, dat was er een van de "Black Mania" lijn, maar daar was ik totaal niet over te spreken. Het kwastje was veel te dik en de eyeliner droogde al snel uit. Over geleyeliner ben ik ook niet echt te spreken, want ik ben er niet zo handig in en het geeft een enorm gesmeer. Gelukkig vond ik een eyeliner met een heel dun kwastje en ik moet zeggen; hij werkt perfect! Dit kwastje is echt fijn in gebruik en maakt geen dikke lijntjes.


Nagelolie €2,50 en eyeliner €1,99En ik had nog een nieuwe broek nodig! Normaal koop ik eigenlijk niet zo vaak een broek bij de C&A, maar ik vond toevallig een leuke spijkerbroek met een mooi prijsje: €29,- Deze broek valt best klein, dus heb ik een maatje groter gekocht dan dat ik normaal heb en de broek heeft een normale taille.
Aanfoto:

 
Sorry, me trui zit echt heel raar op de foto, maar zo krijg je een beetje een idee hoe de broek eruit ziet. Op de rechtse foto kun je zien dat er een rits onderaan de pijp zit.

Als laatste zijn we naar de H&M geweest. Ik ben niet zoveel weg van de nieuwe collectie kleren, maar ik slaag altijd bij de H&M. Dit keer met een bodysplash! Ik lees de laatste tijd heel veel reviews waarin mensen erg tevreden zijn met bodysplash. Zelf heb ik nog nooit een bodysplash gebruikt, dus ik gaf het maar eens een kans! En deze ruikt echt zo geweldig, naar ananas (op de achterkant van de bodysplash staat dat het cocosnoot is, maar het is echt ananas!). Het ruikt lekker en frist je lekker op :D



En dat was het alweer! Misschien dat ik nog een review doe over de verschillende make up producten en anders moet je een reactie achterlaten als je heel graag een review wilt zien over een bepaald product.

2 opmerkingen:

  1. Hey,
    Die van haren pumps, Zijn die nog in de winkel. ik kan ze nergens vinden! :( zijn ze er nog? het is al heeeeeel lang geleden dit berich maar alsnog :))

    groetjes Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ^Ik weet niet of ze er nog zijn, misschien in op de website? http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/welcome.html

    BeantwoordenVerwijderen