15-04-12

Tag: Dit of dat?

Deze tag komt van livelifegorgeous, maar leek me erg leuk om over te nemen en hem zelf in te vullen ;) Ik heb hem wel een beetje aangepast . De keuzes zijn opzich best wel moeilijk, soms kun je beter voor beide kiezen. Ik heb hem ingevuld!



Make-up
Foundation of poeder -  Foundation geeft me gewoon een mooier resultaat.
Lipgloss of lipstick – Definately lipstick! Ik haat lipgloss echt zo, al dat geplak.
Eyeliner of mascara –  Mascara, zoals jullie weten ben ik daar echt aan verslaafd..
Foundation of concealer - Foundation, concealer werkt niet bepaald goed bij mij.
Neutraal of kleur - Neutraal, ik wil er niet apart uitzien als een clown ofzo ;)
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw - Maakt mij niet uit, maar het liefst gewoon in een vaste vorm.
Kwasten of sponsjes - Ist mir ganz egal, maar als ik moest kiezen: kwasten.

Nagels

Catrice of Essence - Catrice, echt die lakjes zijn zoveel beter!
Lang of kort  - kort. Door mijn werk zijn me nagels zowiso al kort. Ik kan ook niet tegen lange nagels, zo vies!
Acryl of natuurlijk - natuurlijk. Ik ben echt (:
Felgekleurd of donker - Hmm dat is echt een moeilijke. Op dit moment felgekleurd.
Met nailart of zonder nailart  - Zonder. Nailart is wel mooi, maar zoveel werk..

Body

Parfum of Deo: Parfum, natuurlijk gebruik ik ook deo. Maar als het om de geur gaat kies ik voor parfum.
Lotion of body butter - Even kijken wat gebruik ik altijd? Body butter. Die ruiken altijd lekkerder en ik krijg er geen eczeem van meestal.
Douchegel of zeep - Douchegel natuurlijk. Zeep is ouderwets.
Lush of andere merken - Ik ken Lush niet.

Haar

Krullend of stijl - Stijl! Ik heb van mezelf al slag en ik vind me er zoveel jonger uitzien. Met stijl haar zie ik er ouder uit en het staat gewoon veel beter (:
Knot of paardenstaart - Knot. Paardenstaart is zo standaard en normaal. Een knot maakt het meer.
Schuifspeldjes of clipjes - Schuifspeldjes, want die zijn goedkoop en die zie je wat minder in je haar.
Haarlak of mousse - Haarlak. Ik gebruik nooit mousse, daar droogt me haar echt zo van uit.
Lang of kort - Lang. Ik heb nu middellang haar. Ik zou echt supergraag lang haar willen.
Licht of donker - Donker. Ik heb door eigen ervaren gemerkt dat licht haar me absoluut niet staat. Ook al vind ik blond haar echt zo mooi. Mijn haarkleur is nu donkerbruin/rood.
Lok of pony - lok. Pony moet je zovaak bijknippen (ik ben lui). Nee haha, lok vind ik wat volwassener dan een pony.
Los of vast - Los, maar meestal draag ik op school en werk het vast, omdat dat makkelijker is.

Dat was hem alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ook een keer deze tag gaan invullen (:

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen