09-05-12

Catrice nagellak: 400 Blue Cara Ciao

                                 

I love Catrice! En dat zeg ik maar al te vaak. Vooral de nagellakjes van Catrice staan bekend om de goede kwaliteit voor een laag prijsje. En goede kwaliteit hebben ze zeker wel! Vooral het lakje dat ik vandaag ga reviewen; 400 Blue Cara Ciao!

Ik zal niet meer weten wanneer ik deze nagellak heb gekocht. Maar ik ben eigenlijk helemaal niet weg van lichtblauwe kleuren. Maar deze kleur is gelukkig niet zo heel lichtblauw dus ik nam hem maar mee. Deze kleur is vooral leuk voor in de zomer, hij is lekker fel en lakt ook fijn.

 

Naam: Catrice Naillacquer 400 Blue Cara Ciao
Kleur: Blauw
Prijs: €2,50
Hoeveelheid: 10 ml
Hoeveel laagjes: 1
Opdroogsnelheid: Normaal

                                

Deze nagellak kun je makkelijk aanbrengen, omdat het kwastje best dik is en dan vind ik zelf veel fijner lakken dan een dun kwastje. Ook kun je dop waaraan het kwastje zit ook gemakkelijk in je hand vast houden, wat ook een pluspunt is. De kwaliteit van deze nagellak is echt super! Hij blijft lang zitten met een basecoat eronder, de kleur in het potje is ook de kleur op je nagels, de kleur ziet er mooi uit op je nagels. Normaal heb ik altijd het probleem, dat wanneer ik blauwe nagellak van mijn nagels haal dat dan mijn hele nagels ook meteen blauw worden. Gelukkig valt dat bij deze nagellak reuze mee! Yes, minder blauwe vingers!

                            
Dus wanneer je naar een echt goede blauwe nagellak opzoek bent, koop dan deze. Hij droogt snel, kwastje is fijn, kleur is mooi en geen blauwe vingers wanneer je de nagellak eraf haalt. En het prijs is natuurlijk ook goedkoop, voor €2,50 is deze nagellak te halen bij de Kruidvat en Trekpleister.

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje!
    ik heb hem jammer genoeg kapot laten vallen
    xx

    BeantwoordenVerwijderen