21-05-12

Mein Blog auch auf Deutsch??

                             

Ja ja leest het goed! Ik ziet er serieus over na te denken om mijn blog ook in het Duits te schrijven. Niet omdat ik zo bijzonder veel bezoekers heb, maar meer om vooral mijn Duits te verbeteren en zodat meer bezoekers mijn blog kunnen begrijpen. Allright, nu zul je vast denken: Je bent gek, waarom doe je het niet in het Engels? Neuhh helemaal niet! Ik vind Engels echt verschrikkelijk, ik zal die taal echt nooit snappen, haha! En ik ben altijd al bezig met Duits. Vooral nu mijn Goethe B2 examen eraankomt! Serieus, ik ben echt elke dag flink Duits aan het praten (oew slecht voor mijn Nederlands). En zoals jullie misschien nog wel weten ben ik dit jaar naar Berlijn geweest en daar heb ik ook heel leuke Duitse mensjes leren kennen. Natuurlijk zal mijn blog vooral in het Nederlands blijven, maar er komt ook een optie zodat je op mijn Duitse blog kan komen.

Deze twee foto's heb ik zelf gemaakt in Berlijn.



Und für die deutschsprachigen Leuten, ich will gerne meinen Blog auf Deutsch schreiben, weil ich die Deutsche Sprache so ganz toll finde! Natürlich ist auch meinen Deutsch nicht so gut. Ich muss jeden Tag viel üben, weil ich gerne mein Goethe B2 Zertifikat bekommen will in Juni/Juli. Deswegen interessiere ich mich für diese Sprache. Es ist nicht so, dass ich so superviel Besucher habe auf diesen Blog, aber ich will das auch Leuten in Deutschland, in der Schweiz und in Österreich mein Blog lesen können. Und warum schreibe ich mein Blog nicht auf English? English kotzt mich so fies an eigentlich.. Ich kann absolut keinen English schreiben und sprechen. Und das ist schwer. Sehr schwer. Also das ist meinen Grund dafür (:
Ich hoffe das ihr meinen Blog gut verstehen kann. Und ja, ich mache natürlich Fehler, aber ich spreche Niederländisch. Schließlich hoffe ich dass meinen Blog ihr gefällt.

Die Bilder habe ich selbst gemacht in Berlin (:

Viele Küsse!

3 opmerkingen:

  1. Oh, haha veel succes! Mijn Duits is best slecht.. maar ben nog maar beginnende leerling.

    Viel Erfolg! ;) - haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjee. Haha, iedereen heeft zo zijn eigen dingen waar die goed en slecht in is. Toevallig ben ik weer heel slecht in Engels. ;)

      Verwijderen
  2. Ik vind duits echt een moeilijke taal, maar dit is inderdaad wel de manier om het bij te oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen