02-05-12

Tag: Als ik een ... was dan was ik ...

Joehoee, weer een leuke tag gevonden! Ik vind tags echt zo leuk om in te vullen en daarbij leren jullie mij ook beter kennen. Deze tag leek me echt heel leuk om te doen. Het is eigenlijk heel simpel; Er wordt gevraagd wat je wil zijn. Lees je mee?



Als ik een maand was, dan was ik oktober.
Als ik een dag was, dan was ik vrijdag.
Als ik een tijdstip was, dan was ik 22.30.
Als ik een planeet was, dan was ik Saturnus.
Als ik een zeedier was, dan was ik een zeepaardje.

                       46f921b2867e7f7b5dca73209880a2d3_f7ae9def_large   380c7e9db9ec9a6c5ec2f1c41b5574df_large


Als ik een wind richting was, dan was ik oost.
Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed.

Als ik een vloeistof was, dan was ik kopersulfaatoplossing.
Als ik een boom was, dan was ik een bloesem boom.

Als ik een gereedschap was, dan was ik een kettingzaag.

Tumblr_m3d9rw7c7v1rtyftso1_500_large 







Als ik een bloem was, dan was ik een narcis.
Als ik een weersoort was, dan was ik sneeuw.
Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een gitaar.
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een lach.
Als ik een kleur was, dan was ik fuchsia roze.

                               Tumblr_lzy5y9rkcz1rn3w5po1_500_large  Tumblr_m21syarrj61r5itzso1_400_large
Als ik een emotie was, dan was ik gek.
Als ik een soort fruit was, dan was ik een ananas!
Als ik een geluid was, dan was ik een orkest.
Als ik een element was, dan was ik aarde.
Als ik eten was, dan was ik een
pizza.







                                  Tumblr_lzv5nhhng21r4xvv6o1_400_large  Tumblr_m3dcz7q6yj1rp7nfro1_500_large


Als ik een auto was, dan was ik een Beetle.
Als ik een plek was, dan was ik berglandschap.
Als ik een stof was, dan was ik katoen.
Als ik een smaak was, dan was ik zoet.

                                 Tumblr_m2mnz4fj1r1ru3fz5o1_500_large Tumblr_m2zl4r7xng1r4fa8xo1_500_large
Als ik een voorwerp was, dan was ik mascara. Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een oog.Als ik een liedje was, dan was ik Summerboy van Lady GaGa.Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar Vans.


                                Tumblr_loar9ezgzm1qmy6axo1_500_large Tumblr_m37i4ub3fq1qfji2jo1_500_large


Dat was de tag weer! Wie ik deze keer tag? Haha ik tag niemand, ik tag  iedereen. Dus je mag hem altijd overnemen en zelf invullen, lijkt me superleuk!

Hugss


1 opmerking: