12-06-12

Happy Birthday! :D

                                           Tumblr_m5d6sa77ar1qj0qtno1_500_large
Jaaaa, eindelijk! Pineapplerainbow bestaat 1 jaar! :D Joehoe! Ik kijk terug op de laatste tijd van het jaar waarin ik steeds meer aan het bloggen ben gegaan en ik beleef er iedere keer weer dikke pret mee. Ik vind het echt superleuk om berichtjes te schrijven, reviews te doen, foto's te maken etc. En daarbij geven vooral jullie de motivatie om het toch elke keer weer te toen. Jammer genoeg ben ik echt super druk met school, maar ik probeer om een berichtje te schrijven. Meestal ben ik ook wel bezig met foto's maken.
                                          Tumblr_lqe3qxgfwh1qep56go1_500_large

Wat wil ik komend jaar verbeteren aan mijn blog?

Ik wil sowiso meer tijd vrij gaan maken voor mijn blog. De zomervakantie komt er weer aan en dat betekent dat ik hopelijk zeeën van tijd heb. Ik moet voor school de laatste weken echt heel veel doen, ook al ga ik een lager niveau doen, het moet toch gedaan worden door mijn docenten en misschien krijg ik het volgend jaar nog terug. Ik wil ook beginnen met het maken van filmpjes. Mijn camera heeft niet zo'n heel goede kwaliteit, maar ik ga het proberen. Ook wil ik meer over mezelf gaan posten, zoals een dag in het leven van waarin jullie fimpjes en foto's te zien krijgen (: Gewoon een ideetje dus. Dit jaar wordt ik ook 18 en dat betekent dat ik eindelijk een paar advertenties kan plaatsen, zodat ik wat inkomsten heb misschien. Dat zal ik wel leuk vinden, omdat ik dan ook een winactie kan doen. Lijkt me allemaal superleuk :D Ook wil ik wat meer bezig gaan met de layout, want die ziet er op dit moment ook niet echt bijzonder uit. Een hoop vooruitzichten dus!

Ik hoop dat ik nog zo'n leuk jaar krijg met mijn blog :D

Thanks for all! ♥

2 opmerkingen:

  1. Ahh, gefelicitieerd! Super leuk. :D Veel succes komend jaar met je blog haha. En met school natuurlijk. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Liefs, Maruschka
    www.beautyqueenxl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen