18-06-12

Laaaange update (ik heb zoveel te vertellen)

Even weer snel een update van mij. Iets waar ik ontzettend van baal is dat imgur het niet doet. Imgur is een upload site waar je je foto's kunt uploaden. Met Imgur kun je dus verschillende foto's in 1 keer tegelijk uploaden en de kwaliteit wordt er niet slechter van. Sinds gisteren al zijn ze bezig met het onderhouden van de site, waardoor ik geen foto's meer kan uploaden voor artikeltjes. Ik had net gisteren zin om lekker veel te reviewen, doet de site het niet! Balen! Dus nu hoop ik dat ze er heeel snel weer wat aan doen! Momenteel upload ik even mijn foto's van Imageshack, maar de kwaliteit is echt heel slecht.. Zodra Imgur het weer doet, update ik alle foto's!

En de toetsweek komt er ook weer aan. Ik heb het eigenlijk best druk; meteen de eerste 2 dagen heeft bijna iedereen 2 á 3 toetsen per dag.. En dat zijn dan ook nog de exacte vakken met nog een keer Duits erbij.. Joepie.
                                              543591_471901172824958_100000152391423_2096708_186381296_n_large
                                                                                     Beeld

En en en, vrijdag wachtte er een verrassing voor mij op! Een paar gastouders van Berlijn waren weer terug in Nederland. In maart ben ik namelijk een weekje naar Berlijn geweest met 6 andere personen. Jammer genoeg was mijn gastouder er niet bij. We hebben even lekker gelucht in een klein soort van restaurantje. Het was echt leuk om ze weer terug te zien! Haha kreeg ik ook nog een complimentje dat me Duits veel meer verbeterd was. Übung macht den Meister!

                                              Aa11070e21_83284833_o2_large
                                                                                    Beeld
In het weekend heb ik alle dagen verjaardagen gehad. Vrijdag van me broertje, zaterdag van een vriend van me en gisteren van me nichtje. Superleuk allemaal, maar ook heel druk ;)

Nederland is niet door met het EK! Ik had ook niet anders verwacht, we waren sleeeecht. Desondanks dat ik niet van voetbal hou, kijk ik er met het EK en WK wel altijd na.

Voor de rest heb ik nog maar weinig gedaan in dit weekend. Wiskunde is bijna af en ik heb een aantal spulletjes gereviewd, zoals een 2 oogschaduwpaletjes (eentje van de Action en van de H&M) en er liggen nog 2 deodorants, 4 lippenstiften, een oogschaduwbase, foundation en 2 mascara's in die ik nog moet reviewen. Pfff druk zeg, maar ik vind het wel heel leuk om dit allemaal te doen!

Ik ben ook bezig om een nieuwe layout te maken. Het idee zit al in me hoofd, nu moet het er nog van komen. Kun je niet wachten? Haha, ik heb een tumblr-account, zo'n simpele layout wil ik graag maken. Geen poespas, gewoon recht uit, recht aan. Owja, dit is mijn tumblr.

En dat was deze (veel te lange) update. Ik wilde eigenlijk alleen mijn frustaties eruit gooien over Imgur, maar daarna dacht ik dat het ook leuk was om even te vertellen wat ik allemaal heb beleefd in het weekend.

Hebben jullie nog wat gedaan in het weekend?? Ik ben benieuwd!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen