02-06-12

Leer mij beter kennen!

                                      Tumblr_m2qsj6xg9k1qiagcvo1_500_large
                                                                                       Beeld
Nu denken jullie vast van? Leer mij beter kennen? Hoe? Via facebook, twitter, youtube?? Dàt kan, maar ik weet een betere manier; door dit artikel! In dit artikel laat ik jullie mij beter leren kennen door middel van vragen waarop ik antwoord geef. Het is een soort van FAQ maar dan komen de vragen van mij. Je kunt het ook vergelijken met een soort van tag. Als je ook nog een vraag aan mij hebt, dan kun je altijd een berichtje achterlaten.

Over mezelf:

Let's get started! Wie ben ik?Ik ben Nathalie, ik ben 17 jaar en ik woon ergens dicht bij Zwolle in Nederland.
Wat zijn mijn hobbies?In mijn vrije tijd blog ik natuurlijk veel, maar dat is niet mijn enigste hobby. Ik ga ik augustus weer officieel volleyballen. Ik hou ook erg veel van makeuppen en shoppen!


Wat voor opleiding doe je?Ik zit momenteel in 5 VWO op een school in Zwolle. Ik ga volgend jaar 5 HAVO doen, omdat het niveau op dit moment te hoog voor me is. Wat ik later wil gaan studeren weet ik niet. Ik heb het profiel N&G.

Voor welke vakken op school heb je veel intresse?Voor Duits! Haha echt iedereen die ik ken heeft echt een hekel aan Duits, maarja als je het kunt en het leuk vind, waarom zou je er dan niet 100% voor gaan? Ik vind biologie en scheikunde ook heel interessante vakken.

                                            
Waar zie je op dit moment tegen op?Mijn Goethe B2 Zertifikat behalen. Dat is een examen waarop je getoetst wordt op spreek-, lees-, schrijf- en luistervaardigheid. Wanneer je dit examen behaalt heb je een hoger niveau van Duits dan een gemiddelde iemand en kun je sneller in Duitsland gaan werken later. Ik doe mijn examen in 2 keer. De eerste keer is op 12 juni en dan moet ik luisteren, schrijven en lezen. Op 3 juli doe ik mijn mondeling in Amsterdam.


Stel je voor dat je me tegenkomt op straat, hoe zie ik er dan ongeveer uit?                                         

Ik zou er dan ongeveer zo uitzien. Dit was trouwens in Berlijn in maart 2012.

Blog:

Hoelang heb je deze blog al?

Ik ben al bijna een jaar bezig met deze blog. 12 Juni bestaat deze blog 1 jaar, dat lijkt heel lang, maar ik heb de grootste tijd niet aan me blog gewerkt omdat ik hem min of meer vergeten was. Gelukkig heb ik het nu een beetje door hoe al het bloggen in elkaar zit.
Hoe kwam je op het idee om een blog te starten?
Ik ben altijd al bezig geweest met het maken van websites. Op een gegeven moment had ik een HTML website, maar ik vond een blog veel beter bij mij passen. Dus ik ben op 12 juni 2011 deze blog begonnen.

Wat vind je het moeilijkste aan een blog hebben?Je moet er ontzettend veel tijd in steken. En tijd heb ik door school en werk jammer genoeg al bijna niet. Gelukkig bestaat er zoiets als weekend! En wanneer ik geen artikel schrijf, dan ben ik vast wel bezig met een of andere nagellak te reviewen of ben ik foto's aan het maken voor een artikel! Eigenlijk ben ik op de een of andere manier altijd wel bezig met mijn blog. Een ding dat ik ook heel lastig vind (en dat klinkt raar!) is de zinnen maken. Ik vind het namelijk heel moeilijk om goede zinnen te maken met een duidelijke zinsopbouw..

Wat vind je het leukst om te reviewen?Ik denk nagellak. Ik hou sowiso al heel veel van nagellakken en nagellak kopen! Ik wil het liefst elke dag een nieuwe kleur op. Het is net zoiets als je emoties. De ene dag dan ben ik blij, dan doe ik een lekker fel kleurtje op me nagels. Maar soms wil ik ook weer wat chiques, dan doe ik rood.

                                                       

Heb jij misschien nog een paar leuke vragen of wil je gewoon graag iets weten? Laat dan een berichtje achter! Ik ben binnenkort van plan om een FAQ/Stel je vraag te maken.xx

1 opmerking: