22-06-12

Schwarzkopf Brillance 872 Intensief Rood



Een haarverfmerk waar ik helemaal wild van ben is de Brillancelijn van Schwarzkopf. Toen ik voor het eerst mijn haren ging verven heb ik ook dit merk gekozen. Waarom? Omdat ik allemaal goede reviews las en via de Girlz (die ik toen nog las jaja!) ook deze haarverf heb gezien. Dus ging ik hem ook maar uitproberen. Een heeele tijd geleden had ik de 872 intensief rood gekocht, maar ik durfde hem nog niet te gebruiken. De reden waarom ik hem toch gekocht hebt? Hij was goedkoop, van 12 euro had ik hem nu voor iets van 5 a 6 euro. Uiteindelijk heb ik me haren wel rood geverfd. Wil je weten hoe ik me haar geverfd heb en wat het resultaat is geworden? Lees dan snel verder!





Ik durfde deze haarverf eerst niet te gebruiken, omdat ik dacht dat de verf veel te 'intensief' rood was. Mijn haarkleur op dat moment wanneer ik het verfde was lichtbruin. Ik heb het eerst donkerbruin geverfd. Op een gegeven moment dacht ik: Schijt eraan, ik ga het gewoon doen en ik zie wel hoe de verf uitpakt op mijn haar. Op het kleurenschemaatje kun je gemakkelijk zien hoe de kleur zou gaan uitpakken op je eigen haar:



Op mijn haar zou het ongeveer donkerrood/bruinrood werden. Dat leek me toch wel een leuk kleurtje! Enthousiast begon ik met verven. In de verpakking zit een tube crèmekleuring, handschoenen, applicatieflacon met daarin ontwikkelingsemulsie en een tube conditioner. Ik raad het je echt aan om je hoofd voor het verven met vaseline in te smeren, anders krijg je de haarverf er echt niet meer vanaf en loop je een aantal dagen met een rood hoofd. Daarna kun je beginnen. Je moet de crèmekleuring in de applicatieflacon bij het ontwikkelingsemulsie indoen en heel goed schudden. Doe de verf in je haar en wacht 30 minuten. Daarna kun je je haar het beste met koud water wassen.

De verf in me haar. Zoals je ziet is het wel erg rood..

En het resultaat is:

 

Wat vind ik van dit product?Het resultaat is best cool geworden vind ik zelf. Uiteindelijk is het donkerrood geworden, precies de kleur die ik eigenlijk wilde bereiken. De verf pakte goed op mijn haar en iets dat ik ook wel belangrijk vind is: de haarverf stinkt helemaal niet. Ik kan er niet goed tegen wanneer haarverf te sterk ruikt, deze haarverf ruikt best lekker. Wat ook een heel groot pluspunt aan dit merk is dat deze haarverf de kleur heel goed behoudt en de kleur vervaagd niet snel. Na 6 weken ziet me haar er zo uit:



De gloed is een beetje oranje geworden en me haar is ook een beetje bruiner geworden. Over de uitgroei heb ik niet veel te klagen. Ik heb ongeveer tussen de 1 en 2 cm uitgroei. Het oranje plukje op de foto komt omdat dat plukje op de een of andere manier blond is? Heel raar haha. Ik raad deze haarverf echt aan aan mensen die hun haren ook rood willen verven (:

xx




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen