19-06-12

Shoplog: Kruidvat, Sting, H&M en Action


                        Tumblr_m5tq1o9tkd1rtixq3o1_500_large
Een tijdje geleden ben ik weer lekker aan het shoppen geweest! Het was super mooi weer en dat werd eens hoogtijd om wat nieuwe zomerspulletjes te kopen. Jammer genoeg heb niet alles wat op mijn verlanglijstje staat kunnen kopen. Maar ik laat jullie de spulletjes zien die ik heb gekocht.

Allereerst iets van de Kruidvat. 3 Nagellakjes van Essence. De linkse is 10 Glorious Aquarius, de middeltjes is een matte, zwarte stampy nagellak (speciaal voor konad) en de rechtste is 02 Circus Confetti. Ik vond deze lakjes zowiso al een must have, vooral de glitternagellakjes! Een review van de Glorius Aquarius kun je hier vinden. De andere reviews komen nog. Volgens mij kostten alle 3 de lakjes per stuk €1,79.


H&MBij de H&M moest ik een jurkje kopen en een blouse. En ja, ik heb een panterprint jurkje gekocht, maar ik vind hem echt vet leuk staan bij me haarkleur en met een taille riem voor op het strand! Het blouseje is gebroken wit en lekker lang, ik hou zelf niet zo van korte blousejes. Van de blouse heb ik jammer genoeg geen foto, maar je kunt hem hier vinden. De blouse kostte €9,95 maar volgens mij is die in de webshop in de sale voor maar €4,95! Het jurkje was €9,95, lekker goedkoop.

                                              
                                           
                                                        Zo ziet het printje eruit van dichtbij.
Sting
Bij de Sting kwam ik een superleuke short tegen! Ik hou echt van de groen/blauwe kleur! En hij kostte maar €19,95.

                                             

Action
Bij de Action koop ik altijd wel wat. Ja altijd. Ik vind de Action echt een geniale winkel. Je kunt er vanalles vinden voor maar weinig geld! Dat vind ik altijd het leukste aan winkelen. Veel spullen, voor weinig geld. Ik kwam thuis met een smokey eyes setje, gummentjes, een kladblokje, een mapje, twee deo bussen en een grote pot vasaline.

                                                              
                                                            Smokey eyes setje van Max €1,59


                                                    
                    Ik had een gum nodig voor wiskunde, kom ik thuis met 8 geurgummen.. Ze kostten €0,79 en dan heb je er 8, dus 10 cent per gummetje! (en ze ruiken lekker!)



                                                   
                                          Kladblokje met 100 lijntjespapier. Prijs weet ik niet meer.

                                               
                      Roze mapje, kostte €0,49. Ik had een mapje nodig om al mijn tekeningen in te doen.

                                                       
              En toen kwam ik een grote pot vasaline tegen voor maar €1,12! En er zit 250 ml in.

4 opmerkingen:

  1. die geurgummen ruiken totaal niet naar dat fruit bij mij? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had ze ook maar zijn foooeeetttssssshhhhhhiiieeee!!!

    BeantwoordenVerwijderen