10-06-12

Update

                                                  481027_419722438068736_1339488795_n_large

Even een supersnelle update van mij! Ik ben momenteel echt super super super super super druk met school. Jeetje mina, het lijkt wel alsof alles tegelijk nog even de laatste weken ingeleverd moet worden.. En de toetsweek komt er weer aan. Ik zit momenteel ook helemaal in de stress. Bah! En dinsdag heb ik mijn Goethe B2 examen deel 1. Ik ben er best wel zenuwactig voor, terwijl de oefenopgaven echt heel makkelijk zijn.. Hmm, beetje faalangst ofzo.  Wat ben ik bij wanneer het zomervakantie is :D

Eeeeennn, dinsdag bestaat mijn blog 1 jaar! Jammer genoeg heb ik niet zo heel veel tijd om wat speciaals te doen, maar ik verzin wel iets leuks :D

Liefss!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen