30-06-12

Update

                                           314757_470465702965494_313739956_n_large

Sorry lieve mensen! Ik kon echt geen tijd maken voor me blog deze week. De hele week heb ik onder een steen geleefd. Ondanks dat ik toch naar havo ga en eigenlijk niet meer hoefde te leren, heb ik half gebakken geleerd! Waarom? Omdat het volgend jaar weer terugkomt. Ik had echt geen tijd om fatsoenlijk bericht te schrijven. Maaaaar dat betekent niet dat ik niets gedaan heb aan deze blog. Ik heb weer heel veel spulletjes gekocht en foto's gemaakt. En ik begin het filmpjes maken steeds leuker te vinden! Ik ben op dit moment bezig met mijn foundation routine, die komen jullie morgen waarschijnlijk te zien!

Nu die verschrikkelijke toetsweek voorbij is (zeg maar rustig ergste schooljaar uit mijn leven), kan ik eindelijk weer tijd maken voor mezelf. Ik wil me haar verven. Al zeker een jaar wil ik het blond hebben, maar ik durf niet. Ik ben bang dat het me niet staat, omdat warme tinten meer bij me passen. Ik heb laatst een pakje verf gekocht voor highlights, dus ik ga me haar eerst een bruin tintje verven, daarna highlights en daarna moet ik aan iets komen om blond te worden.. Lastig!

Alles komt er op neer dat ik eindelijk tijd heb om veel leuke artikeltjes te schrijven. Er wacht nog een shoplog, filmpje, nailart, VEEL reviews en een my life in pictures op jullie te wachten. Ik ga snel weer verder :D

Liefss!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen