07-07-12

Action MAX Eyes Mascara

                                   
We blijven nog even bij de Action cosmetica. Laatst had ik een smokey eyessetje gekocht met daarin een paletje, oogpotlood en mascara. Ik had op andere blogs al goede verhalen gelezen dat de mascara wel redelijk fijn was! Ik nam de mascara mee en testte hem voor jullie.



De mascara vind ik verdacht veel lijken op de One by One mascara van Maybelline. Ze hebben bijna dezelfde vorm, hetzelfde kwastje en zijn allebei zwart. De mascara van Maybelline is natuurlijk wel  van wat betere kwaliteit, maar dit viel me gewoon even op. Laten we direct verder gaan met deze review.
 





Naam: MAX Eyes Mascara
Kleur: Zwart
Prijs: €0,98
Hoeveelheid: 13 ml
Lengte of volume: Lengte
Houdbaarheidsdatum: 3 maanden (dit mag je met een korreltje zout nemen)
Cijfer: 7



De verpakking vind ik er erg goedkoop en nep uitzien, maar wat maakt het eigenlijk ook uit. We kopen de mascara voor de mascara en niet voor de verpakking. Maar wanneer iets een leuke verpakking hebben, kopen we het ook sneller. Dus als deze mascara het moest doen met de verpakking zou het sowiso niks zijn geworden. Op verpakking is gewoon van karton gemaakt en erop staat een oog en wat informatie. Ik vind het wel fijn dat de mascara apart verpakt zit. Zo weet je zeker dat er niemand de mascara 'getest' heeft of er wat anders engs mee is gebeurd. Je kunt zo ook meteen zien hoe het borsteltje eruit ziet. Handig toch! De mascara zelf is gewoon zwart met een roze randje in het midden In het midden staat het logo en op de anderkant de ingrediënten, houdbaarheidsdatum etc. Voor de rest niets bijzonders dus.



Jazeker, deze mascara klontert niet en separeert je wimpers heel goed. Zoals op de foto's wel te zien is, geeft deze mascara je mooie, lange wimpers zonder enig geklonter. Wat ook heel belangrijk is dat je van deze mascara geen uitslag of enge oogreacties van krijg. Daar was ik in het begin wel een beetje bang voor. "Wat nou als ik ontsteking hiervan krijg?" Gelukkig heb ik nergens last van gehad, zelfs niet van tranende of jeukende ogen. Deze mascara is dus save.

Voor de prijs (€0,98!) krijg je een redelijk goede mascara. Hij separeert je wimpers mooi en klontert niet. Deze mascara kun je makkelijk meenemen in je tas. Wanneer je een keer blut bent  en een nieuwe mascara nodig hebt, is deze mascara een unieke oplossing.

Deze mascara is zeker wat voor jou wanneer je opzoek bent naar een mascara die je wimpers mooi separeert en niet klontert. Ook wanneer je net begint met makeuppen is deze mascara handig, omdat je niet veel geld kwijt bent en je krijgt er ook geen extreme wimpers van ;)
  



 


                         

1 opmerking:

  1. Ik ben van plan hem te gaan kopen, ik heb al heel veel goede reacties gelezen op internet!
    Als ik hem heb gekocht ga ik hem reviewen op beautyvoorjouenmij.jimdo.com

    BeantwoordenVerwijderen