30-07-12

Ik vraag naar jouw mening!

                                            179901_341490559258662_1284272435_n_large

Zoals jullie weten bestaat Pineapplerainbow al meer dan 1 jaar. Ik ben elke dag wel bezig met artikelen schrijven, foto's maken of iets anders wat te maken heeft met deze blog. Elk artikel maak ik zelf en beslis wat er elke keer weer gaat komen: reviews of een my life in pictures? Nu weet ik eigenlijk niet wat jullie precies leuk vinden en wat jullie meer willen zien. Moet ik mijn leven meer vastleggen op foto's, moet ik meer filmpjes maken of willen jullie juist meer reviews lezen? Ik weet het niet, dus vraag ik naar jouw mening! Aan de hand van deze poll kun je stemmen wat jouw keuze is. Na een tijdje kijk ik weer terug als er genoeg stemmen zijn en kan ik rekening houden wat jullie nou juist leuk vinden en wat niet. Owja, de poll is geheel anoniem ;) Bedankt alvast voor je stem! :D

3 opmerkingen:

  1. Ik heb gestemd! Leuke blog heb je!

    Zullen we elkaar volgen?

    XO

    http://newfashionlifestyle.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen