02-07-12

Mini Shoplog: C&A en Coolcat

                                 
Vandaag ben ik met twee vrienden nog even de stad in geweest, want ik was al lekker vroeg vrij van school! Ik heb 2 dingen gekocht bij de C&A en bij de Coolcat. Ik was laatst ook al de stad in geweest en het valt me vies tegen wat ze er hebben hangen ): Gelukkig kon ik 2 leuke dingetjes vinden!

Bij de C&A heb ik een enkelkettinkje gekocht, echt heel leuk! Wanneer het lekker mooi weer is en ik heb mijn shorts aan kan ik hem lekker omdoen. Bij een lange broek zie je er weinig was. Een enkelkettinkje ziert je been een beetje (: Het enkelkettinkje kostte €3,95 en er zijn verschillende van!
     
Bij de Coolcat vond ik een leuk jasje die ik al een hele tijd wilde kopen, maar ik vond €29,95 een beetje duur. Nu was er sale en heb ik het jasje meegenomen voor €20,-

   

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen