09-07-12

My life in pictures

Ik zag het mapje zielig tussen mijn bestanden staan: My life in pictures. Er stonden alweer best veel foto's in het mapje, dus het werd hoog tijd voor weer een My life in pictures! Kijk je mee?




Laten we beginnen met het ergste: de toetsweek. Je ziet waarschijnlijk al wat ik die dag moest leren, natuurkunde!



Hiervan moest ik even een foto maken. Het is net alsof er iemand met een kwastje wolkjes heeft getekend. Zag er echt supermooi uit.



Na regen komt? Een regenboog!



Mijn lieve, nieuwe konijntje! Ze heet Zilver.



Op de een of andere manier word ik steeds opnieuw geinspireerd door deze foto. Een simpele vliegtuig en de maan.



Aaaahw, dit is echt zoo lekker!



Oei, dat was niet zo handig!



Grote partytent in de tuin, want me oma was jarig! Het waaide die dag heel hard dus we hebben de tent maar afgebroken en de verjaardig binnen gehouden.  Desondanks was het toch heel gezellig!



Op deze dag was het heel mooi weer, alleen 's avond niet. De lucht trok helemaal donker weg en het ging hard onweren..

Dit was het weer, over een tijdje komt er weer een nieuwe 'My life in pictures'!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen