06-07-12

Review: Action MAX Baked Eyeshadow 472 Black & Beige

 

Deze keer ga ik een review doen over een oogschaduwpalet van de Action. De Action is een van mijn lievelingswinkels, ze heeft wel redelijke goede kwaliteit producten voor een zeer lage prijs. Ik koop er echt vanalles: schoolspullen, vasaline, haarserum, haarverf, oorbellen en sinds laatst ook makeup. Ik vertrouwde het Action makeup eerst niet zo erg. De prijs is laag en al snel denk ik dat het toch maar goedkope troep is. Eigenlijk heeft de Action mij met vele producten zeer verrast, zo ook met het oogschaduwpalet 472 Black & Beige.

Prijs: €1,29
Kleuren: wit, blauw, paars/rood en zwart.
Houdbaarheidsdatum: 18 maanden
Getest op dieren: Nee (:
Waar te koop: Action
Merk: MAX

              

Allemaal heel leuk zo'n paletje, maar dan moet je hem wel eerst open zien te krijgen! De eerste keer was het echt een probleem om hem te openen. De verpakking oogt aardig goedkoop. Op de bovenkant staat het logo, MAX, en wat het product is. Voor de rest is dit palet zwart en op de achterkant staat wat informatie, zoals de ingrediënten, houdbaarheidsdatum en dat het product niet getest is op dieren. Verder zit er in het paletje ook een oogschaduwaplicator, maar die gebruik ik liever niet.

            

Wat stond/sta ik verstelt van deze oogschaduw! Sowiso hou ik meer van baked oogschaduw, omdat het beter bij me ogen staat, maar deze kleuren zijn goed gepigmenteerd. Wanneer je er ook nog water bij doet, komt de oogschaduw nog mooier uit. De kleuren zelf zijn wat moeilijker te matchen met elkaar, maar dat is voor mij niet zo'n groot probleem.

 
Ik ben echt zeer tevreden over deze eyeshadowpalet. De kleuren zijn echt heel mooi en dit is zeker een handig paletje die je zo in je tas stopt. Ook voor de prijs neem je hem sowiso al snel mee vind ik. Waarover ik zeer tevreden ben is ook dat ze de makeup van de Action niet op dieren testen. Voor de rest raad ik dit product aan, omdat het gewoon een fijn oogschaduwpaletje is en je kunt er leuke eyelooks mee maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen