11-07-12

Review: Essence Get Big! Lashes volume boost mascara

                                
Vandaag kwam ik thuis met twee Essence mascara's. Best bijzonder eigenlijk, ik had mezelf gezegd dat ik nooit meer Essence mascara's ging kopen, omdat de kwaliteit echt bagger is. Ondanks dat heb ik toch wel goede reviews gelezen over een paar nieuwe mascara's van Essence. Ik twijfelde toch wel eventjes of ik de 'Get Big! Lashes volume boost mascara' en de 'I ♥ Extreme volume mascara' zou meenemen. Toen ik de borsteltjes bekeek, nam ik ze toch wel mee. In dit review laat ik jullie de 'Get Big! Lashes volume boost mascara' zien!

Naam: Essence Get Big! Lashes volume boost mascara
Kleur: Zwart
Prijs: €2,29
Hoeveelheid: 12 ml
Lengte of volume: Volume
Cijfer: 7,5

De mascara ziet er gewoon uit, zwart met aan de voorkant de opdruk. Bovenop zie je het Essence logo staan. Voor de rest ligt de mascara gewoon 'los' in de winkel, dus niet netjes in verpakt zoals bij de Maybelinne/MAX mascara's. Omdat de mascara's van Essence los verkrijgbaar zijn, weet je of ze al gebruikt zijn. Een stuk onhygiënischer dus.

                                                

Volgens de achterkant van de mascara belooft het dat het maximale volume en bijzonder dikke wimpers geeft. Op de Essence site staat dit over de mascara:

"Volume, volume, volume! Essence get BIG! volume boost mascara bevat diepzwarte pigmenten waarmee je een dramatische en spectaculaire look creëert. De haartjes van de megaborstel bereiken zelfs de kleinste wimpers, waardoor elke afzonderlijke wimperhaar wordt bedekt zonder dat de wimpers aan elkaar plakken of zwaar aanvoelen. De mascara zorgt in een handomdraai voor een adembenemende look."

Dit moet je wel met een korreltje zout nemen. De mascara geeft natuurlijk niet zoveel volume als een mascara van Maybelinne. Dat was ook wel te verwachten. Wel vind ik dat deze mascara verder gewoon goed volume geeft en niet klontert. Je kunt deze mascara een beetje vergelijken met de Catrice lashes to kill mascara.

                                                

 
Voor de prijs, €2,29 krijg je dus een goede mascara! Hij klontert niet, geeft genoeg volume. Ik heb er verder niks over te zeggen! Na een paar keer vegen zit de mascara nog steeds op zijn plek. De prijs is echt goedkoop en daarvoor krijg je een goede mascara.

 


Deze mascara is voor mensen bestemd die graag wat mee volume willen hebben dan lengte en die graag een goedkope, goede mascara willen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen