12-07-12

Review: Essence I ♥ extreme volume mascara

                                    
Zoals je in dit review al kon lezen, hield ik vroeger helemaal niet van Essence mascara's. Ondanks de goede reviews van andere blogs was ik toch wel een beetje benieuwd geraakt. In dit review laat ik de 'I ♥ extreme volume mascara' van Essence zien.



Naam: Essence I ♥ extreme volume mascara
Kleur: Zwart
Prijs: €2,79
Hoeveelheid: 12 ml
Lengte of volume: Volume
Cijfer: 7

De verpakking ziet er heel standaard uit. Zwart met roze letters. Het zou leuker geweet zijn wanneer niet alle letters roze waren geweest. Alle artikelen van de 'I ♥ extreme' lijn zien er zo ongeveer hetzelfde uit. De mascara is een stukje groter dan de Get Big! Lashes volume mascara van Essence. De mascara ligt los in de winkel, dus er is kans dat de mascara eerder gebruikt is. Hierdoor kan het zijn dat de mascara al uitgedroogt is voordat iemand hem koopt...

                                                     

Op de achterkant van de mascara staat: 'mascara voor extreme volume, ultra zwart'. Niet zo heel veel bijzonders dus. Deze mascara zou je dus extreme volume moeten geven. Op de Essence site staat het volgende:

"Zelfs Lady Gaga zal groen van jaloezie zien! Extremer dan dit kan het haast niet. De nieuwe volume mascara bevat carbonpigmenten om je wimpers in een diep-diepzwarte kleur op te maken - en het extra grote borsteltje zorgt voor extra-extra volume! De garantie voor een perfecte “star” look!"


Wat Lady Gaga hiermee te maken heeft, weet ik ook niet, maar deze mascar viel me wel een beetje tegen. Ik had juist veel meer volume verwacht eigenlijk. Ook omdat hij iets duurder is dan de andere mascara's van Essence zou je al snel denken dat deze mascara beter is. Dat is dus hier niet bepaald het geval, ik heb wel betere mascara's gehad. Wanneer je meerdere laagjes over je wimpers doet, krijg je al snel een spinnenpoot effect. Je wimpers worden heel snel te dik. 
                                               


Voor de prijs €2,99 krijg je een redelijke mascara. Extreme volume krijg je niet, maar je wimpers worden er wel dikker van. Wanneer je meerdere laagjes op je wimpers doet, krijg je een beetje spinnepoteneffect. Na een paar keer door mijn ogen wrijven zit de mascara wil onder me ogen..


 



 


Deze mascara is bestemd voor meiden die niet bang zijn voor een beetje spinnenpoteneffect en graag een goedkope mascara willen hebben en die niet vaak door hun ogen wrijven.

1 opmerking:

  1. Hmmm.. Wel heel leuk gedaan!
    Ben zelf niet zo onder de indruk van deze mascara!
    Liefs, Maruschka
    www.Beautytable.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen