15-07-12

Shoplog: Action

                                
Vrijdag was het weer Actiontijd! Ik heb serieus grote liefde voor deze winkel. Je kunt er van alles krijgen, noem het maar op. Ik ging eigenlijk om alvast schoolspullen te kopen en nog wat makeup. Ik heb weer veel te veel meegenomen onder de reden: "Het is voor de blog". Kijk je mee naar wat ik allemaal heb gekocht?


A4 fotolijst voor mijn Goethe certificaat.


2 rings map voor al de stencils voor school


A4 schrift met tabbladen erin. Handig voor vakken waarbij je niet zoveel opschrijft.


Tabbladen (karton) voor in de map.


Viltstiften, ik teken graag en had geen stiften.

 
5 gelijnde schriften per pakje.


Markeerstiften


Woordenboek Duits-Nederlands. Altijd handig!


Snelhechters voor boekverslagen, practica etc.


Oogschaduw kwastjes set 6 stuks €0,39

Max baked oogschaduw. Dit is 471 Brown & Beige €1,29


Max nagellak basecoat en rood/paars €0,45 per stuk


Hand & nagel creme €0,99


Puistjes patch €0,69 en reinigende poriënstrips €0,98


Andrelon pasta accent laagjes en Syoss shine boost haarspray beide €1,99 per stuk



Waaa, roze! Max kwasten+etui (in verschilldende kleuren verkrijgbaar. Er was ook blauw en zwart) €1,89. Ik heb ook nog een bakje gekocht waar wat nagellak in kan. De prijs weet ik niet meer, maar was zeker wel onder de €1,-





1 opmerking: