05-07-12

Shoplog: Dagje Amsterdam!

                               

Afgelopen dinsdag ben ik naar Amsterdam geweest! Niet alleen voor het winkelen, maar ik had mijn Goethe mondeling daar. Uiteindelijk ben ik wel geslaagd! Meer informatie over al het Goethe examen komt nog. Na het mondeling ben ik lekker gaan shoppen met nog een paar mensen :D Het was een gezellig dagje. Benieuwd naar wat ik allemaal heb meegenomen??

Bij de Sting hebben ze echt fijne broeken die lekker zitten en ook niet belachelijk duur zijn. Ik kwam toevallig een mooie lichtblauwe broek tegen en ook nog in mijn maat. Deze broek kostte me €29,95. De maat van deze broek valt wel 1 maat groter uit.

                                

Bij de Six kwam ik een heel mooi armbandje tegen. Normaal draag ik echt nooit armbanden, maar deze vond ik superschattig. De helft van het armbandje is van parels en aan de andere helft zitten bedeltjes. Ik hoefde geen moment te twijfelen om hem mee te nemen. Dit armbandje kostte €5,95
                                

Ik moest gewoon de Claire's in in Amsterdam, wat een grote Claire's hebben ze daar (vergeleken met Zwolle dan). Persoonlijk vind ik de Claire's best aan de dure kant, maargoed, ze hebben er wel leuke spulletjes, zoals een uilenketting. Ik wilde er al zo lang eentje en nu heb ik hem maar gekocht ongeacht de prijs, €8,95.  Ik zocht een goede basecoat en ik weet dat de basecoats van de Hema en Essence niet fijn zijn. De basecoat van de Claire's is gelukkig een stuk fijner en gaat heel goed verkleurde nagels tegen. Ook nam ik een roze parelmoer achtig lakje mee en een blauw/groenig lakje. Hier komen nog reviews over. De lakjes kostten allemaal €2,95 per stuk. Toen ik bij de kassa kwam, mocht ik een gratis nagelvijl meenemen. Blijkbaar krijg je dat bij 3 lakjes.

                               

Bij de H&M was het zoooooooo druk. Ja, we zijn 1 van de 500 H&M's ingeweest in Amsterdam, maar het was als nog druk. Misschien kwam dat ook een beetje door het mooie weer en de sale. In de sale nam ik een setje van 10 stiekjes mee voor €1,-. De orginele prijs was €1,95. Ik raak altijd mijn stiekjes kwijt met volleybal, haha.

                               

Toen ik in de H&M al die leuke spijkershorts zag hangen, besefde ik eigenlijk dat ik helemaal geen spijkershort had. Dus die namen we gelijk even mee voor €19,95. Dit short is lichtblauw en heeft wat slijtage details. De broekjes vallen wel iets kleiner uit dan ik gedacht had, daarom heb ik een maatje groter meegenomen.

                               

                              

Bij mijn jas draag ik altijd een sjaal, maar ik had nog steeds die geitenwollen sjaal van de Hema om.. Tijd voor een nieuwe dus. Ik kon echt niet kiezen tussen een roze en witte, dus nam ik ze allebei mee, dan kan ik tenminste nog iets afwisselen. De roze sjaal kostte €9,95 en de witte sjaal kostte €7,95                      


                                   

                               

Ik ben helemaal gek op de lange spagettitopjes van de H&M. Ze kostten €4,95 en zitten echt fijn in de zomer. Je kunt ze overal makkelijk onder doen. In me andere bruine topje zit een grote vetvlek die er onmogelijk uitwil, dus ik kocht dit topje ook in het lichtbruin.

                                                


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen