27-07-12

Shoplog: Kruidvat, Trekpleister & Zeeman

256482_1564209547536_1599211345_o_large

Ik geef het toe: ik ben shopverslaafd. Het is superleuk om steeds nieuwe producten in mijn stash te hebben en ze uit te proberen voor deze blog. Natuurlijk moet je als blogger wel een beetje de nieuwe make up collectie's een beetje in de gaten houden. Afgelopen dinsdag ben ik even langs de Kruidva de Trekpleister & de Zeeman gegaan, omdat ik nog wat spulletjes (ahum) nodig had voor naar zee. Ik laat jullie in deze shoplog zien dat dat me wel redelijk is gelukt en dat ik nog wat andere spulletjes heb meegenomen.

De foto's heb ik lekker buiten op de trampoline gemaakt. Het weer was super mooi en de belichting is buiten veel beter dan op mijn slaapkamer.

Bij de Trekpleister kwam ik een super schattig beautytasje tegen. Die kon ik mooi gebruiken voor mijn makeupjes en stickjes voor op vakantie of logeren. De bloementjesprint maakt het tasje ook extra leuk vind ik. Dit tasje kostte eerst €4,99, maar was in de aanbieding voor maar €2,99.

            


Op advies van de dokter moest ik me huid goed vettig houden. Ik gebruik altijd de bodybutters van de Kruidvat, maar de Kruidvat verkoopt de mango & papaya niet meer. Nu heb ik dus ontdekt dat ze van het merk Superdrug precies dezelfde bodybutters verkopen voor precies dezelfde prijs (€2,49). Ik heb de Coconut & Shea butter gekocht en natuurlijk de Mango & papaya.

              

             

Ik kon het niet laten om even bij het Catrice vak te kijken. Het viel me vooral op dat het vak bij de Kruidvat altijd leeg is en bij de Trekpleister niet. Ik nam de Colour Show Stay Lip Gloss mee in de kleur 060 Little Red Dress.

             
         

Van de Catrice Le Coolibri nam ik twee oogschaduwpennen mee in de kleuren C02 Birds Flying High & C03 Virgin Forest voor €3,49 per stuk. De pigmentatie van de oogschaduwpennen zijn echt geweldig!

 


Ik was toch wel erg benieuwd geworden naar de Jelly Cheek Tint van Catrice. Dit product kun je als blush en lipgloss gebruiken. 2 in 1 dus, handig! Ik vond hem eigenlijk nog best wel aan de dure kant. Je betaalt €3,99 voor 1,6 ml. Ik heb de kleur C01 Abloom meegenomen, een diprode kleur.


 
Mijn hoofddoel van de Kruidvat was droogshampoo kopen. Nu zag ik heel toevallig dat alle Syoss producten 2 voor €6,00 waren.Weet je wel niet hoe goedkoop dat in verhouding is? Voor 1 product van Syoss betaal je meestal al wel €5,00. Ik nam de Syoss Volume Lift Volume Hairspray & Syoss Volume LIfte Dry Shampoo mee. De haarspray kost normaal €4,99 en de droogshampoo €5,99. Door de actie 2 voor €6,00 betaalde ik dus maar €6,00 voor 2 producten. De droogshampoo zit in een bus van 200 ml en de haarspray zit in een bus van 400 ml.

 

Ik heb laatst in een filmpje gezien dat je super gemakkelijk nagellak eraf kan krijgen met de kunstnagelremover van de Kruidvat. Voor €4,99 krijg je een potje die je ook nog kunt navullen met nagellakremover.


          

Een simpele riem, ik had er namelijk nog eentje nodig. Voor deze riem betaalde ik slechts €3,50 omdat er een sticker opzat waarmee je 50% korting kreeg. De echte prijs bleek €6,99 te zijn. Scheelt weer mooi wat!

           

Ik had nog een grote knip nodig, want die van mij is kapot gegaan. Bij de Zeeman hebben ze super goedkope knipjes. Ik nam de grootste mee voor maar €0,79 cent. Echt een aanrader. Ik heb stiekem bij de Kruidvat gekeken en daar kost zo'n soortgelijke knip wel ongeveer €3,50 ofzo.

                

En dit was het weer, het is een lange shoplog, maar dat komt omdat ik veel leuke spulletjes tegen kwam. De volgende keer maak ik waarschijnlijk een filmpje als ik weer zo'n lange shoplog heb. Over de spullen die ik heb gekocht komen nog reviews!

1 opmerking: