20-07-12

Tag: Mijn nagellakstash

                                         Tumblr_ln72nl8hse1qbwf39o1_500_large
Het is weer eens tijd voor een leuke tag! Dit keer gaat de tag over een van mijn favourite beautyproducten; nagellak! Ik gebruik heel vaak nagellak, in allerlei verschillende kleurtjes en ik vind het nog steeds leuk om mijn stash uit te breiden. In deze tag laat ik jou door middel van vragen een kijkje nemen in mijn nagellak stash. Al het beeldmateriaal komt van We ♥ it.


                                            19069998392605405_nxhqt3sk_c_large
1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Oei, dat moet ik eerst eventjes gaan tellen. Ik heb nog nooit geteld hoeveel lakjes ik in mijn stash heb. Het zijn er nog niet zo heel veel; momenteel bevat mijn nagellakstash 68 lakjes.
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Dat zou een gevecht worden tussen Essence, Catrice en de Hema lakken. De koploper is Essence met 21 lakken, daarna Hema met 16 lakken en daarna Catrice met 12 lakken. Essence is een goed budgetmerk en het schap wordt vaak vernieuwd. Ik vind de lakjes van Essence van goede kwaliteit en je betaalt er maar weinig voor.
3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Dat is overtreffend roze! En 3 keer raden waarom. Roze is natuurlijk de kleur die iedereen wel in haar stash heeft. Ik hou van roze nagellak, het is girlish, netjes en kan ook heel zomers zijn.
Tumblr_m6u8btxay61rovdsno1_500_large
4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Dat zou ik echt niet weten! Ik heb ongeveer wel alle kleuren uit de kleurencirkel, maar er zijn altijd wel andere kleuren/finishes te vinden die ik nog niet bezit.
5. Welke nagellak draag je het meest?
Dat is heel verschillend. Mijn favourite lakje is op dit moment van Catrice: 450 Am I Blue Or Green?
6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Ik heb een paar lakjes van de Hema en die heb ik al zooo lang! Op dit moment vraag ik me inderdaad af waarom ik ze nooit weg heb gegooid. Het gaat om een roze nagellak met gouden glans van Miss Helen. Volgens mij  verkopen ze allang geen Miss Helen meer bij de Hema, moet je nagaan hoe oud deze al niet is. Maar de combinatie roze met gouden gloed vind ik niet zo mooi staan. Ook heb ik nog wat zwarte lakken van de Hema die gewoon niet goed willen dekken en een topcoat die bijna leeg is.
Dsc_0217_large
7. Gebruik je een basecoat?
Ja 8 op de 10 keer wel. Een basecoat gebruiken vind ik heel belangrijk voor je nagels, anders drogen je nagels uit, worden ze geel en geeft de nagellak veel af wanneer je een fel kleurtje op je nagels hebt.
8. Gebruik je een topcoat?
Nee, eigenlijk nooit. Het drogen duurt dan alleen nog maar langer en ik laat nagellak nooit zo lang op mijn nagels zitten.
9. Stempelen of uit de losse hand?
Geen van beide, ik vind nailart echt heel leuk, maar ik kan het gewoon niet. Ik heb een stampy set van Essence, maar daar kan ik al niet goed mee overweg..
Img_0175_large
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Hmm, ik kies voor de crème finish. Glitter/shimmer is soms een beetje te veel van het goede.
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja, ik moet altijd een kleurtje op mijn nagels hebben. Ik vind nagels lakken altijd leuk om te doen. Het is niet zo dat je me altijd ziet met nagellak op, soms hou ik een pauze om zo me nagels te verzorgen.
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Niks! Haha, de schappen zijn erg leeg en ik heb mezelf beloofd om even geen lakjes meer te kopen.

                                             Untitled-12_large

Dit was de tag, hopelijk vonden jullie het leuk! Ik tag zoals gewoonlijk weer iedereen die deze tag graag wil maken :D

xx

1 opmerking: