24-07-12

Update

Tumblr_m6wmt8tbaz1qlztyio1_400_largeEven een kleine update weer van mij. Het is super lekker weer in Nederland, echt amazing :D Ik ben al een beetje verkleurd, het gaat opeens veel sneller lijkt wel. Vanavond moet ik eerst werken en daarna ga ik met mijn schoonzus naar mijn ouders in Zeeland, want die zijn daar op vakantie. We zitten lekker aan zee, dus dat wordt lekker relaxen in de zon! Jammer genoeg kunnen we maar tot donderdag blijven, want ik moet donderdagavond alweer werken. Het is echt weer fijn om eventjes de zee in te gaan, lekker afkoelen met dit warme weer. Ik ga vlogs maken!

Ik ben vanochtend ook naar de dokter geweest voor mijn eczeem. Het lijkt alleen maar erger te worden en het jeukt verschrikkelijk met dit warme weer. De dokter zei dat het gelukkig niet zonne allergie is, maar chronische eczeem (langdurige eczeem). Het is in onze familie ook erfelijk. Ik heb nu me eigen zalf die ik moet afbouwen. Me huid moet ik ook heel goed vettig houden en ik mag niet te vaak douchen, want dat droogt me huid uit.

En na het bezoek aan de dokter ben ik nog even het dorp ingeweest. Ik ben naar de Kruidvat en de Trekpleister geweest. Wat ik daar allemaal heb gekocht, dat laat ik jullie zo snel mogelijk weten als ik erweer ben uit Zeeland!

Love you all

1 opmerking: