21-07-12

Wishlist: H&M

                  Hmprod_large
De nieuwe herfstcollectie is binnen bij de H&M! Het is altijd weer een leuk moment wanneer de nieuwe H&M catalogus in de brievenbus zit. Ik ging meteen kijken en heb alweer aardig wat spulletjes gezien die me wel leuk lijken. Ik laat jullie mijn wishlist zien, het zijn niet zo heel bijzondere dingen, maar ik vind het leuk om jullie het te laten zien.


                                                   

Dit schattige, witte topje met luipaardstrik kost maar €9,95. Ik vind strikjes echt zoo schattig!

                                                

Wijnrode singlet, €7,95. Wijnrood wordt de kleur voor najaar 2012. Ik vind wijnrood sowiso al een mooie kleur.


                                              
Rok, €4.95. Onderhand heb ik zeker wel 5 van zulke rokjes in me kast hangen, maar wijnrood lijkt me ook erg leuk om er nog bij te hebben als afwisseling.

                                                   
Eindelijk eens een donkergroene broek met normale taille voor een zacht prijsje, €19,95. Hopelijk gaat die niet zo snel kapot..

                                                  
Ik zag vandaag iemand met deze top aan en hij is echt leuk! Kost maar €12,95 in de sale.

                                                  

Ik wil binnenkort beginnen met wandelen en voor gym heb ik nog een gymbroek nodig. Ik heb al lange zwarte, maar ik wilde nog graag een grijze. Een korte lijkt me wel handig voor als het iets warmer is. Deze sportbroek kost €14,95.

                                                 

Iets dat ik al heel lang nodig heb, maar steeds niet koop is simpelweg een zwarte maillot. Deze kost €7,95.

                                             

Ik twijfel nog steeds over deze tas, hij is wel leuk, maar ik weet niet of dat glim effect niet te ordinair is of wel. Even in de winkel kijken dus. Hij is helemaal niet zo heel duur, €19,95 en je krijgt er een soort van roze portemonneetje bij. So cute !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen