23-08-12

My life in pictures #5

                  Tumblr_lazu34pmbl1qbpydeo1_500_large

Het werd eens hoogtijd voor een vijfde serie van 'My life in pictures'! Ik heb de afgelopen tijd weer wat klikjes genomen van de plaatsen waar ik ben geweest en wat ik allemaal heb beleefd. Mijn fotocamera heb ik bijna overal wel bij me, wat ik speciaal doe voor dit soort berichten. Ik heb in augustus weer veel dingen beleefd, van mega eneryblikken tot bijzondere nailarts, van het strand tot het maken van een nieuwe bb-cream. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!



Van me aanstaande schoonzus heb ik een nieuwe parfum gekregen. Dit is een lekker avondgeurtje van Naomi Campbell: Cat deluxe at night. Een lekker zoet avondgeurtje. Met nieuwe parfums en andere geurtjes ben ik altijd wel blij mee!



Buahahaha, ik heb een enge neus! Mijn gezicht begon te zondigen, het liet allemaal puistjes en rode vlekken zien. Ik ben snel weer begonnen met de Essence Pure Skin anti-spot cream wash. Ik gebruik deze cream wash altijd als masker.



Yeaaah boekverslag 6 is af, eindelijk! Ik heb even een 'luchtig' boekverslag uitgeprint van 25 bladzijden.. Een dik boekverslag kan ik wel zeggen.



Zondag 12 augustus kreeg heel Nederland te maken met het tropische klimaat. Wat was het warm! Ik ben lekker naar het strand gegaan in Castricum, heeerlijk!



En we moestten langs Amsterdam reizen om bij Castricum te komen. Bij Schiphol kun je mooi vliegtuigen spotten! Wat had ik zin om ook op vakantie te gaan naar een tropisch land.



Na een dag Castricum aan zee konden we het niet laten om even langs de mac te gaan. De nieuwe macflurry twix vond ik toch niet zo lekker. Hij plakte verschrikkelijk aan mijn tanden. Mijn favouriet blijft toch wel de macflurry stroopwafel, jummie!



In het tijdschrift Vriendin las ik laatst een artikel over mijn naamgenootje die precies dezelfde allergie heeft als ik: een allergie voor fruit. Mensen met hooikoorts kunnen kans hebben dat ze ook deze allergie hebben.. Het is heel vervelend om niet een lekkere stukje appel of een kers te kunnen eten. Bij mij begint deze allergie ook steeds erger te worden. Eerder had ik al moeite met fruit eten, maar het aanraken van fruit begint ook een hel te worden. Dit artikel heeft me wel een bepaalde inzicht gegeven dat het alleen gaat om fruit en groente waarin bepaalde eiwitten nog inzitten. Appeltaart en bowl bijvoorbeeld zou ik zonder probleem kunnen eten. Een artikel hierover komt binnenkort online te staan over mijn leven met een groente- en fruitallergie.



Je eigen bb-cream maken is echt leuk om te doen en je hebt er totaal niet veel voor nodig. Ik heb Hema foundation, Hema zonnebrandcrème, Niveau dagcrème en Essence make-upbase hiervoor gebruikt.



En toen viel het potje om waar mijn zelfgemaakte bb-cream in zat. Stiekem was mijn bb-cream best wel mislukt. Ik had er veel te veel zonnebrandcrème in gedaan en te weinig foundation. Het hele papje wilde ook totaal niet mengen met elkaar.



Ik als cassière in een supermarkt kom vaak de gekste acties tegen. Een paar weken terug hadden ze blikken energie waar wel een halve liter (500 ml) in zat. Ik had er geen probleem mee om het op te drinken. Heeerlijk!



Wat doe je als je je verveelt? Juist, een nail-art maken! Ik vind hem nog best wel gelukt, maar ik ben ook dik 2 uur mee bezig geweest.



Door de zon zijn me haren ontzettend lichter geworden. Het was donkerbruin, maar dit lijkt totaal niet meer op donkerbruin. Snel weer verven!








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen