03-08-12

My life in pictures

                 
Het werd weer hoogtijd voor een My life in pictures! Om de zoveel tijd laat ik jullie zien wat er zowel in mijn leventje afspeelt. Ik heb weer een hoop kliekjes gemaakt in de maand juli en ik wil ze graag aan jullie laten zien. Zo ben ik in begin juli naar Amsterdam geweest voor mijn Goethe prüfung en ben ik vorige week nog naar het strand geweest.  Kijken jullie mee?





Ik vond dit toch wel een beetje eng. Ik moest dus 3 juli naar Amsterdam voor mijn Goethe mondeling. We moestten er pas om half 1 zijn, dus we waren er veel te vroeg. Toevallig liepn we langs de Bijenkorf en hebben we daar even koffie gedronken. Na zo'n lange reis in de trein moet je dan toch wel eventjes naar de wc. En dan zie je opeens zo'n enge pop.. De Bijenkorf weet wat ze hun klanten aandoen.



Deze foto heb ik net voordat ik mijn Goethe mondeling moest doen genomen. Het is in het gebouw van Goethe.



Hippe mode in Amsterdam..



Yes geslaagd! Ik beloon mezelf met een gigantisch lekkere pannenkoek met appeltjes, poedersuiker en kaneel! Yummie!



En wanneer je in Amsterdam bent, moet je wel even een rondvaart maken in de boot. Is echt heel leuk en ontspannend om te doen.



Vorige week woensdag was het super lekker weer en ben ik naar het strand in Renesse geweest.



En wat doe ik zowel op het strand? Boeken lezen in de zon. Dit is trouwens Harry Potter and the Prisoner of Azkaban.

Ombre lippen gemaakt met roze en oranje. Het is nog niet zo'n succes.



Na regen komt er? Een regenboog! :D



Me nagel was helemaal kapot na het werken.



Ik had zin in een nail-art dus heb ik lemoen nagels gemaakt. Ik heb helemaal geen vaste hand en kan echt niet netjes een nailart doen.



De zon, we hebben je gemist!



Wat was het toen warm (en mooi weer!).



Lekkere wortels en aarbeien uit eigen tuin eten.

Dat was het weer! Ik zal deze maand weer vanalles bijhouden en foto´s ervan maken als ik iets leuks beleef.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen