19-08-12

Review: Catrice Coolibri eyeshadow pen CO2 Birds Flying High & CO3 Virgin Forest

  

Twee producten die altijd maar in me review bakje lagen, maar nog nooit werkelijk gereviewd waren, waren de eyeshadowpennen uit de Coolibri collectie. Ik heb al zeker een maand geleden CO2 Birds Flying High & CO3 Virgin Forest gekocht, omdat de kleuren me aanspraken. Vandaag laat ik jullie even een kijkje nemen naar deze producten.

VerpakkingDe eyeshadowpennen komen in een de vorm van een stick en de oogschaduw moet je dus naar boven draaien. De verpakking ziet er typisch vrolijk en zomers uit: op de stick staat een bloemenpatroon dat je op alle producten van de Coolibri collectie wel tegen komt. Leuk voor de zomer dus! Voor de rest staat er op de stick wat informatie over wat het product precies doet. De verpakking ziet er tropisch, vrolijk en zomers uit!

                         

Doet het zijn werking?Op de stick staat: Creamy and ultra-long lasting eyeshadow for intensive and bright colour all day long. Ik ben de hele dag deze oogschaduw gaan dragen en wezen douchen. Na het douchen zat het grootste gedeelte er nog op. Jammer genoeg kon ik dat niet zeggen van mijn mascara.

  

Wauw, wat is de pigmentatie toch goed! Ik ben nog nooit zoiets tegengekomen waarvan de pigmentatie zo goed is. Ik moet zeggen dat de kleuren wel fel zijn, maar dat maakt voor de zomer niks uit. De oogschaduwpennen zijn wel creamy tijdens het aanbrengen, waardoor ik nogal snel het gevoel krijg dat de oogschaduwpennen gaan smelten met warm weer. Gelukkig is dat niet zo.

  



Voor €3,49 krijg je een oogschaduwpen met een super pigmentatie. De oogschaduw is zelf wel een beetje creamy, maar dat is in ieder geval beter dan een steenharde oogschaduw. De oogschaduw blijft de hele dag keurig netjes zitten en tijdens een harde regenbui hoef je niet bang te zijn dat je oogschaduw is uitgelopen. De Catrice Coolibri oogschaduwpennen waren verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister voor €3,49.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen