01-08-12

Shoplog: Action

                               
Dit is al de 3e keer in Juli dat ik naar de Action ben geweest. De Action zit bij mij niet om de hoek dus 3 keer is voor mij best veel. De reden waarom we naar de Action gingen was natuurlijk de schoolspullen (ahum). Ik kwam met meer beautyspullen terug dan schoolspullen eerlijk gezegd. Sinds kort vind ik het heel leuk om zelf nagellak te maken met de lakjes van de Action. Ik heb er weer veel meegenomen! Kijken jullie mee??

                             

2 puntenslijpers met gum. Eentje voor mijn zusje en eentje voor mij.Ik weet niet hoeveel ze kosten, want me moeder heeft ze betaald.

                             

Kijk nou wat leuk! 2 gummen in de vorm van een lipstick! De roze heeft me zusje en ik gebruik de rode. Hier weet ik ook de prijs niet van.

                             

2 rollen kaftpapier. Ik had deze ook vorig jaar en ik vind ze wel schattig eruitzien. Voor 2 rollen betaal je maar €0,78 en het is een best grote rol.

                              

MAX Foundation voor €1,69. Ik was wel benieuwd of dit een fijn product is. Het is helemaal geen foundation, maar een poeder..




5 lakjes van MAX, ze kosten €0,45 per stuk en de kwaliteit is wel oké. Zaterdag komt er een review met swatches over de bruine, roze en lichtroze lak.

                               

Een paletje oogschaduw pink&gold. Deze kost €1,29. Of ik er nagellak van ga maken weet ik nog niet zeker. Een review met swatches volgt nog eind deze week.

Dat was het weer! Ik heb niet zoveel gekocht want dit was een snel Action bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen