20-08-12

Tag: Before I die

 
Op verschillende blogs ben ik hem al tegengekomen: de before I die tag! Het is een tag waarin je in 10 stappen met verschillende plaatjes laat zien wat je nog wilt doen voordat je sterft. Ik wil echt nog zóveel dingen doen, zoveel plannen, zoveel doelen. Ik kon het niet laten om deze tag over te nemen en hem ook te gaan doen. Hier zijn de 10 dingen die ik zeker nog ga doen:

1. Play in a band

submitted by: garrettdanielsassysen
Muziek is altijd al mijn passie geweest. Op dit moment speel ik gitaar en zing heel veel. Ik vond het altijd heel leuk om met het vak muziek te moeten optreden (:

2. Be skinny



Jep, ik heb altijd al moeten leven met overgewicht. Ik was altijd te dik en afvallen wilde nooit, omdat ik er totaal geen motivatie voor had. Nu let ik eindelijk wel eens op wat ik eet en er zijn altijd wel dingetjes die wat strakker en mooier zijn.

3. Be able to walk in high heels



Het is een totale haat- liefdeverhouding: hakken. Ik hou van ze, maar er op lopen kan ik nog niet. Ooit zal er een dag komen...

4. Have long, beautiful hair



Ik moet het maar doen met me korte haren die net over me schouders vallen. Ik heb nog nooit lang haar gehad en het is altijd al een droom geweest om lang haar te hebben waar je vanalles mee kan doen. Voor mij is de enigste oplossing extensions. Wie weet.

5. Meet the cast of Harry Potter



Ooeewh, ik hou van Harry Potter! Ik heb alles gelezen in verschillende talen, alle films netjes gekeken en Harry Potters is helemaal mijn ding. Ik heb ook een echte Harry Potter familie, everyone loves Harry! (:

6. Become flurent in another language



Duits! Duits is helemaal mijn taal. Vanaf het begin dacht ik echt is dit het? Einfach! :D Op de een of andere manier hou ik me altijd bezig met de Duitse taal. Ik heb dit jaar mijn Goethe B2 examen gedaan. Nog 2 niveau's verwijderd van het vloeiend Duits praten!

7. Get married


Wie wil dit nou niet? Zij aan zij staan met je partner en voor altijd aan elkaar verbonden zijn. Trouwen is zoiets moois wat je maar 1 keer in je leven doet.

8. Dye my hair a rond color



Ik hou van kleur, van afwisseling. Mijn haren zijn al zeker 2 jaar gewoon bruin of rood geweest, omdat ik niet anders mag van mijn werk. Heel jammer dat mensen meteen een vertekend beeld van je krijgen wanneer je er 'anders' uitziet dan andere mensen. Doe wat je wilt, go for it.9. Save a life



Ik wil graag mensen helpen. Op welke manier dan ook, ik wil mensen helpen, levens redden.

10. Create a cure for cancer



Ik weet hoe verschrikkelijk deze ziekte is. De ziekte heeft mensen van mij weggenomen waarvan ik hield. Farmacie is iets heel belangrijks en ik zit eraan te twijfelen of ik het wil studeren. De weg is zwaar, maar ik weet zeker dat er een medicijn wordt ondekt tegen verschrikkelijke ziektes.

1 opmerking: