02-09-12

My life in pictures #6

                   Tumblr_la9mkleaux1qzkj87o1_500_large

Het is nog niet zo lang geleden dat de laatste 'My life in pictures' serie geweest was, maar er stonden toch aardig weer wat foto's in het mapje! Ik wil jullie graag een kijkje in mijn leven laten nemen door middel van foto's. De foto's zijn gemaakt of met mijn camera of met mijn telefoon (dat is te zien door de kwaliteit, haha). Kijken jullie mee?



Dit. Is. Zo. Lekker. Brood! Ik eet dit brood-waarvan-ik-de-naam-niet-meer-weet regelmatig op het werk of thuis. Het is een brood met allemaal lekkere kruiden erop, jummie! Dit brood kun je niet zomaar als tussendoortje even lekker eten, het vult namelijk enorm.



Oke, dit verklaart vast wel wat uitleg. Ik was laatst met een aantal vrienden een ijsje aan het eten en toen zagen we bij de DA deze enge koppen! Ieew, zoiets wil je 's nachts liever niet zien..



Het was woensdagavond nog mooi weer om naar het bos te gaan.



Hmm lekkere stokjes eten!



Ik ben echt helemaal verslaafd aan deze pepermuntballen. Lekker fris voor 't mondje, haha.

Oeeff, dit is ook zo'n lekkere chocolade.. Girls, zullen we hier een my life in food serie van maken?

Het trainingsshirt kan weer uit de kast gehaald worden, want de volleybaltraining is weer begonnen :D



Me been is alleen niet zo blij met vollleybal. Tijdens een redding had ik een dikke schaafwond te pakken.. Gelukkig is die nu al aardig weg.

Beeld: Weheartit


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen