09-09-12

Review: Superdrug bodybutter Mango & Papaya en Coconut & Shea Butter

  

Al heel lang wilde ik twee van mijn fijnste bodybutters reviewen. Het is er helaas nooit van gekomen, omdat ik de bodybutters eerst goed wilde uittesten. Deze week heb ik even goed te tijd genomen om een artikel te maken over de bodybutters van het merk Superdrug. Ik gebruik de Mango & Papaya en Coconut & Shea Butter en ik vind ze superfijn!

Superdrug is een merk net zoals de Trekpleister en de Kruidvat, maar dan komt Superdrug uit Engeland. Op verschillende blogs kon ik lezen dat ze het merk Superdrug nu ook verkopen bij de Trekpleister! Ik wist helemaal niks van het merk af, maar ik was sowiso al een fan van de mango & papaya bodybutter van het Kruidvat merk. Jammer genoeg verkopen ze die geur op de een of andere manier niet meer.. Maar wat was ik blij toen ik deze geur aantrof bij de Trekpleister. Voor de prijs, €2,50, kon de bodybutters niet laten staan.
  

De verpakking ziet er een stuk beter en chiquer uit als die van de Kruidvat. Ik vind de verpakking van de Kruidvat al snel zo kinderlijk en meisjesachtig eruitzien. De bodybutters van Superdrug zien er in ieder geval er een stuk beter uit, chique, zwart met een mooi tropisch plaatje op de voorkant. Ik krijg telkens een heerlijk zomergevoel wanneer ik de plaatjes bekijk.

De beide bodybutters zijn echt heel fijn in gebruik. Je draait de grote zwarte dop eraf en de geuren komen je tegemoet. Mango & Papaya is echt mijn favouriet! De geur is superlekker en de substansie is een beetje lichtoranje/wit. Coconut & Shea Butter ruikt ook lekker, maar je moet er maar net van houden. De bodybutters smeren gemakkelijk uit op je huid en ze trekken snel in.

 
Mango & Papaya

 
Coconut & Shea Butter


Wat vooral een dikke pluspunt aan de bodybutters is, dat Superdrug tegen het testen op dieren is en dat je de bodybutters gewoon kunt gebruiken als je vegetariër of vegan bent! En voor mij zijn ze ook helemaal niet irriterend aan mijn gevoelige eczeem huidje! Lang leve Superdrug bodybutters!

De bodybutters van Superdrug zijn er ook nog in andere geuren verkrijgbaar. Zo heb je ook nog Cocoa butter, Cranberry & Pomegranate en Plum & Red Cherry. Voor €2,50 zijn deze bodybutters verkrijgbaar bij de Trekpleister.

1 opmerking: