21-09-12

Update: School-werk-volleybal routine en ziek zijn

Tumblr_ma3gjslpcd1qfk8ojo1_400_large

Tussen alle blogpost over beauty en fashion, moet er natuurlijk ook plek vrijgemaakt worden voor artikelen over lifestyle. Soms is het gewoon even tijd voor een update. Ik wil in een berichtje even laten weten hoe het met me gaat en waarom ik de laatste tijd steeds minder artikelen post. Waar ben ik mee bezig? Hoe gaat het nu met me? Ik laat jullie kennismaken met het school-werk-volleybal routine. Lees snel verder!












Allereest, ik ben ontzettend druk met school. Ik heb nog nooit zoveel moeten doen voor school. Huiswerk, leren, lezen: ik word er helemaal mee volgepropt. Wanneer ik 's middags thuiskom begin ik gelijk aan me ding en ik probeer 's avonds 9 uur klaar te zijn om naar bed te kunnen gaan. De werkelijkheid liegt er hard om: klokslag 9 uur en ik heb nog steeds niet alles gedaan wat ik moest doen. Plannen is absoluut niet me vriend, we gaan nou niet echt bepaald samen. Gelukkig kan ik alle vakken goed bijhouden, ik krijg heel veel herhaling omdat ik het meeste al op het vwo heb gehad (ik ben van 5 vwo naar 5 havo gedegradeerd).

                                           I_you_002_large

Naast school bestaan er ook dingen zoals hobbies en werk. Mijn hobby is natuurlijk volleybal. Ik volleybal al zeker 5 jaar bij dezelfde vereniging. Volleybal is en blijft de leukste sport waar ik ook zeker veel tijd in moet steken. Naast volleybal werk ik zo 1 of 2 dagen in de week bij een supermarkt. Heel leuk werk, lieve collega's, ik wil er absoluut niet weg door mijn drukke rooster.

                 1372497_m01_large

Door deze heel school-werk-volleybal routine ben ik ontzettend moe en gestresst. Nu al? Ja en ik moet nog 9 maanden tot de examens. Er moet nog zoveel gedaan worden! Aaaaarg. Herkenbaar?

En ik ben ziek, ik ben normaal nooit ziek, maar als ik het ben dan ben ik ook echt goed ziek. Zaterdagochtend kreeg ik opeens last van me keel en ik werd verkouden. Nog niet zo erg, maar zondag begon de pret. De keelpijn bleef maar erger en me hele lichaam werkte tegen. Ik ben maar een beetje tv gaan kijken in me warme bedje, ik had het zoo koud! Ik ben maandag de hele dag niet naar school geweest en even goed uitgeziekt en dat werkte. Nu is het vrijdag en me keel en verkoudheid zijn bijna over.
                               304495_276305439146903_10684327_n_large

Ik ben bereid wanneer ik tijd over heb, blogartikelen te schrijven. Dat zal wel erg moeilijk worden, maar bekijk het positief: liever goede en complete artikelen 1 keer in de week dan korte onafgemaakte artikelen elke dag. Ik doe echt mijn best met schrijven en maken van goede artikelen en foto's. Binnenkort komt er een filmpje met een shoplog online en nog een aantal reviews.

Nu moeten jullie niet denken dat ik me blog bijna nooit meer update. Ik ben altijd wel op een manier bezig met mijn blog. Er moeten foto's gemaakt worden, producten moeten getest worden, soms moet er gewacht worden op spullen die via de post komen. Ik vind het bloggen echt superleuk en jullie reacties geven me echt een boost om ermee door te gaan!

Liefs Nathalie

Beeldmateriaal: Weheartit.com

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je al meer bent opgeknapt. Ziek zijn is niks! Maar je hebt echt een leuk blog! Je hebt er in ieder geval een volger bij :-) liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaahw dankjee dat is lief van je (: Ik nu al aardig beter.

      Verwijderen