28-10-12

31 nail challenge dag 10: Gradient nails

                              

Gradient nails staat op het programma van dag 10 van de 31 nail challenge. Nu moet ik het eerlijk bekennen, dat ik nog nooit gradient nails heb gemaakt. Ik ben afgelopen donderdag snel even langs de Action gereden om daar goedkoop wat sponsjes te halen, want die had ik nog niet. Uiteindelijk heb ik een nail-art weten te maken met blauw, roze en zilvere nagels.

Wat heb ik gebruikt (van links naar rechts):



♥Blinq powerspons (Action)
♥Claire's basecoat
♥Hema nailpolish 07
♥Hema nailpolish 12
♥Hema nailpolish 11
♥ MAX nails topcoat



Deze nail-art is eigenlijk heel simpel en leuk om te maken. Ik begon met een witte basecoat van de Claire's om mijn nagels te beschermen tegen de felle kleuren. Daarna heb ik mijn nagels om en om gelakt met Hema nailpolish 07 & 12. Zorg ervoor dat je nagels helemaal droog zijn. Dan pak je een sponsje en lak je op het sponsje één laag blauw of roze en één laag met de Hema nailpolish 11 en dep dit meteen op de bovenkant van je nagels. Wanneer je nagels zijn opgedroogd kun je een topcoat over je nagels aanbrengen, om zo je nagels extra shine en bescherming te geven.





De volgende keer maak ik polka dots nagels!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen