16-10-12

31 nail challenge dag 3: Yellow nails

 

Dag 3 van de 31 nail challenge en dat betekent dat ik mijn nagels geel moet lakken. Ik vind geel een best coole kleur voor mijn nagels, maar voor in de winter is het net weer iets te fel. Kijken jullie mee naar dag 3?

Mijn nagels zijn gelakt met de gele nagellak 700 Birdy Reloaded! van Catrice. Deze gele laag dekte bij mij pas in 3 laagjes goed en met het kwastje valt goed te werken. Het enige nadeel aan deze lak is dat hij pas in 3 lagen dekt en het duurt lang voordat de lak helemaal is opgedroogd.

 
Wit avondlicht                                                             Geel avondlichtMorgen zijn we alweer bij dag 4 en dan is groen aan de beurt! Zal ik neongroen doen, herfstgroen of gewoon groen doen? Nog even een nachtje over slapen..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen