18-10-12

31 nail challenge dag 4: Green nails

  

Deze groene nagels zouden eigenlijk gisteren al online moeten komen, maar mijn nagels zijn in een zo slechte conditie. Ik had gisteren en maandag gewerkt en ik had na afloop allemaal scheuren en velletjes aan me nagels zitten. Daarom was gisteren even een rustdag. Me nagels zijn er nog steeds niet helemaal top uit, maar de groene nagels kon ik niet nog een dag overslaan. Kijken jullie mee?

Ik heb gekozen voor een lakje dat ik al heel lang in mijn stash heb liggen, namelijk de 250 I Sea You! van Catrice. Dit lakje is groen/blauw maar neigt wel meer naar groen. Ik zag iemand vandaag in de bus die ook ongeveer deze kleur op haar nagels had. Het is eigenlijk wel een heel leuk kleurtje voor de herfst.

                           

Morgen lak ik mijn nagels (tromelgeroffel): blauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen