23-10-12

31 nail challenge dag 8: Metallic nails

 

Dag 8 staat in het teken van metallic nails! Metaalnagellak is de laatste tijd wel hip geweest, vooral met die metalen die je over een nagellak moest houden om er een figuurtje in te krijgen. Jammer genoeg werkte het magneetje van Essence helemaal niet bij mij. Daarom vandaag ook gewoon een grijs metaal achtig kleurtje op mijn nagels



Ik lakte mijn nagels met de lak 02 hex hex van de Essence nail art magnetics (vaste assortiment  voor €1,99). Dit lakje lakt ook zonder dat hele magneten gedoe best fijn! Ik gebruik het lakje zo vaak zonder de magneet te gebruiken en ik vind hem echt leuk en bijzonder staan. De lak lakt fijn in 1 laagje, maar het duurt wel even voordat de lak droog is.



Morgen staat er iets heel leuks op het programma: rainbow nails! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen