14-10-12

31 nail challenge

Ik heb er heel lang over nagedacht of ik deze challenge wel wilde doen. Heel veel bloggers doen deze challenge op dit moment en het lijkt me leuk om dit ook te doen. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat dit wel eens een heel leuke challenge kan gaan worden! Ik wil altijd wel me nagels lakken, maar ik heb zoveel kleurtjes en dan weet ik niet meer welke kleur ik moet gaan kiezen. In deze challenge is het de bedoeling dat ik elke dag (ligt aan de conditie van me nagels) een andere kleur of nail-art op me nagels moet doen en die aan jullie laat zien. Het programma:


(Deze afbeelding is niet door mij gemaakt)Vanmiddag zien jullie de rode nagels vanzelf wel voorbij komen.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je hem ook gaat doen! Ik ben vandaag ook begonnen met de rode nagels!

    BeantwoordenVerwijderen