11-10-12

Before I die, I’ve done…

                  Tumblr_m0b7z2hzhz1r08qs8o1_500_large

Een tijdje terug kon je de tag lezen 'Before I Die...' waarin ik jullie liet zien wat ik graag wil in dit leven. Nu gaat er een tag rond waarin je laat zien wat je momenteel al bereikt hebt in je leven. Het komt op hetzelfde neer als de Before I Die-tag: aan de hand van verschillende foto's laat ik vandaag aan jullie zien wat ik zoal heb gedaan in mijn leven.


                 Tumblr_ltityzll5c1r02qr3o1_500_large

The good old times in London! Hier ben ik in maart 2011 geweest met school. Het was een week vol lopen, dingen bekijken, shoppen en vooral voor lol maken! Londen is echt een stad waar je toch ooit eens in je leven heen moet gaan.

                  419421_291869067594034_2095574702_n_large

Een limo is zo gaaf! Ik ben er een keer in geweest met twee vriendinnen van me. Wat een ruimte in zo'n auto zeg!

                                        

Rood haar staat me best goed, alleen moet je het vaak bijhouden. Na een paar weken werd mijn haar helemaal oranje en het duurde lang voordat de oranje/rode gloed in mijn haar was verdwenen. Mooi rood haar is helemaal niet lelijk.

                                 

Ik ben zo blij dat er mensen zijn in mijn leven die me wel accepteren om wie ik ben. Tegenwoordig lijkt het wel alsof iedereen vooroordelen over elkaar heeft terwijl je elkaar niet eens kent. Ik ben echt blij dat er mensen zijn waar je elk moment van de dag je verhaal bij kwijt kan en die je niet laten vallen (:

                                  

Jaaaah, dit is me een keer overkomen dat ik opeens een dikke knuffel kreeg van me vriend (nu ex). Ik had het eerst helemaal niet door!

                               

Ik word helemaal bang van dit plaatje. Kortom ik heb echt een fobie voor alles wat met geesten te maken heeft. Ik kan 's nachts dan absoluut niet slapen als ik iets met geesten gezien heb. Maar desondanks heb ik deze film en The Amytiville Horror gekeken. Dat doe ik nooit weer.



       




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen