23-10-12

Essence Class Of 2013 translucent powder

 

Ik moet het eerlijk bekennen, maar volgens mij ben ik niet die de LE Class Of 2013 een beetje vind tegenvallen. Ondanks dat heb ik toch een translucent powder meegenomen. Ik gebruikte altijd de my base van Essence voor de basis voor mijn makeup. Over de my base ben ik niet zo tevreden, dus ik wilde wel eens een translucent powder gebruiken. In dit review laat ik jullie kennismaken met dit product van de Class Of 2013 LE van Essence.

Verpakking
Ja, wat vinden we van de verpakking? Alle Essence poeders zitten in zo'n ronde verpakking. De rode letters zien er leuk uit op de bovenkant, maar toen ik (perongeluk) met mijn vingers over de letters kwam, werden de letters helemaal wazig. Dat is wel duidelijk te zien op de foto's dat de letters er al bijna af zijn. Helaas Essence, een minpuntje voor de verpakking.

De poeder
De poeder zelf is wit en op je gezicht zie je dat gelukkig niet zitten. Daarom kon ik ook geen gezichtsswatch maken, omdat je de poeder niet ziet zitten. De poeder voelt dik aan. Ik gebruik trouwens een grote poederkwast om deze poeder aan te brengen op mijn gezicht.

 

Doet het zijn werking?
Deze translucent powder belooft ons een mat en vlekkeloos gezicht voor de hele dag lang. Ik heb deze poeder een paar dagen gebruikt en na een dag werken en zelfs na volleybal trainen zie je nog steeds geen rode vlekken. Normaal zie je echt wel dat mijn foundation na een lange dag eraf is gegaan. Deze poeder doet wonderen, zo hoef ik niet telkens foundation opnieuw opdoen.

                       

ConclusieDeze translucent powder is echt een goed product dat ook doet wat die belooft. Voor €2,99 kun je deze poeder kopen bij de Kruidvat en Trekpleister. Wees er wel snel bij want deze translucent powder is maar tot november in de winkel verkrijgbaar, omdat Class Of 2013 een LE is.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen