29-10-12

Opgemaakt/weggegooid oktober 2012

In oktober heb ik een aantal producten opgemaakt. Oktober is weer bijna ten einde gekomen en ik wil aan jullie mijn opgemaakt/weggegooide artikelen laten zien van deze maand.

               

Derlon mondwater - Deze mondwater kostte me iets van €1,59 en hij werkt echt supergoed. In dit artikel kun je er meer over lezen.

                   

Syoss volume lift droog shampoo - Omdat haar wassen erg slecht voor je haar is, gebruik ik vaak een droogshampoo. Deze droogshampoo van Syoss is wel fijn, maar wel prijzig. Hij kost ongeveer €6,00 geloof ik. Gelukkig is Syoss vaak in de aanbieding bij de Kruidvat.

                

Derlon gezichtsreinigingsdoekjes - Deze gezichtsreinigingsdoekjes kosten ook iets in de €1,- en ze zijn fijn in gebruik.

                 

Kruidvat nail polish remover met aceton - Ik ben niet echt een groot fan van nagellakremover met aceton, maar ik gebruikte deze om felle kleuren/glitter nagellak eraf te halen. Deze nagellakremover kost iets in de €1,00.

                

Essence black mania eyeliner - Deze eyeliner heb ik een hele poos geleden een keer gekocht, maar hij is helemaal niet fijn! Hoogtijd dat die eens wordt weggegooid. De prijs van deze eyeliner weet ik niet meer, maar hij zal vast niet duur zijn geweest.

                

3 mascara's van Rimmel London - Deze mascara's zijn alle drie over de datum en ze stinken enorm. Wel jammer want ik vond ze erg fijn, maar ik durf ze niet meer te gebruiken.

              

Essence eye pencil - Deze oogpotlood is mijn favourietste oogpotlood en ik haal hem telkens weer opnieuw, want de kleur is echt pikzwart en hij is lekker goedkoop.

Aanraders: Alles wel, behalve de Black Mania eyeliner van Essence.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen