14-10-12

Review: Maxfactor false lash effect mascara orange edition

  

Hebben jullie dat soms ook wel eens dat je eigenlijk twee precies dezelfde producten hebt, maar de één toch fijner vind dan de ander? Zoiets heb ik nou bij de false lash effect mascara van Max factor. Ik heb twee varianten: de zwarte en de oranje. Eigenlijk vind ik de oranje variant veel fijner in gebruik dan de zwarte, terwijl het dezelfde mascara's zijn. Toch heb ik allebei de mascara's gekocht en ga ik in dit artikel de 'orange edition' onder de loep nemen.

Naam: Maxfactor false lash effect mascara
Kleur: Zwart
Prijs: €9,99
Hoeveelheid: 13,1 ml
Lengte of volume: lengte
Cijfer: 8

 


De verpakking
Ik vind de oranje verpakking er erg leuk en mooi uitzien. Mij is het zo dat als de verpakking er leuk uitziet dat ik een bepaald product ook sneller ga kopen. Dat had ik ook precies bij deze mascara. Maxfactor heeft ook wel mascara's die er heel chique en serieus uitzien en daar haak ik snel op af. De dop is half afgesneden en dat geeft een leuk effect aan de mascara. De verpakking van deze mascara doet me denken aan de mascara van de Action MAX. Het enige nadeel van deze verpakking is dat hij wel snel vies wordt.

De mascara zelf

Deze mascara belooft volle wimpers met een natuurlijke look. En dat is ook helemaal zo. De mascara klontert wonder boven wonder helemaal niet. Het geeft genoeg lengte zonder te klonteren en separeert je wimpers goed. Een grote pluspunt voor dus de mascara. De mascara is goed zwart van kleur.

Borsteltje



Swatches

 


Conclusie

Ben je opzoek naar een mascara die niet klontert en je wimpers goed separeert en ben je bereid om wat meer geld uit te geven voor een mascara? Dan is deze mascara iets voor jou! Voor €9,99 heb ik een fijne mascara gekocht die een mooi natuurlijke look geeft en die ik zeker vaker ga proberen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen