28-10-12

Shoplog: Action 25-10-2012

              

Het is al een tijdje geleden toen ik voor het laatst bij de Action was geweest. Afgelopen donderdag was het weer eens tijd om een bezoekje te brengen aan één van mijn favourietste winkels. Ik had een heel lijstje gemaakt met de spullen ik nodig had, maar uiteindelijk kom je toch met heel andere dingen thuis. En het was herfstvakantie en dat betekende dat het superdruk was in de Action, echt zo druk heb ik het nog nooit meegemaakt. Desondanks heb ik toch nog een aantal leuke spullen weten te scoren die ik vandaag aan jullie wil laten zien.

            

Sponsjes? Jaaa sponsjes! Die had ik namelijk nodig om gradient nagels te maken voor de 31 nail challenge. Je kunt speciale make-up sponsjes gebruiken, maar met schoonmaak sponsjes wil dit ook prima. Deze schoonmaaksponsjes van het merk Blinq en voor één pakje met vijf sponsjes betaal je maar €0,99.
            

Ik heb op verschillende blogs gelezen dat de nagelvijlen van MAX best fijn zijn. Ik heb al een nagellak met drie verschillende 'stappen' van Essence, maar ik wilde deze van MAX ook zeker een keer proberen. Voor een pakje met twee vijlen betaal je €0,49.

             

Mijn haar raakt heel snel beschadigd en ik kreeg laatst een tip om een haarserum te gebruiken. Heel toevallig hebben ze bij de Action deze Care & Repair serum van Andrélon. Me haar voelt nu wel een stuk zachter aan en glanst weer helemaal. Deze serum kostte me maar €2,49.

              

Twee nieuwe lakjes van MAX in een nieuwe verpakking ook nog. Ik ging dit keer voor de kleuren La Pink (die toch echt rood is!) & Apple green. Voor één lakje betaal je €0,49 en ze lakken ook nog uitstekend.

            

Door de 31 nail challenge ben ik heel snel door mijn wattenschijfjes heen wanneer ik de nagellak van mijn nagels afhaal. In deze verpakking zitten 80 wattenschijfjes en daar betaal je dan €0,56 voor.

          

En opeens was ook mijn nagellakremover op, dus ik moest een nieuwe kopen. Bij de Action verkopen ze lekker goedkope en goede nagellakremover zonder aceton voor maar €0,99.

           

Zoals jullie misschien al wel weten (of niet) heb ik deze foundation poeder al, alleen is de kleur veel te donker! Ik heb nu de lichtste kleur gekocht en die is wel goed. Deze poeder foundation kost €1,69.

           

Over deze MAX kunstnagels heb ik nu al verschillende gevoelens. Ik wil gaan beginnen met nepnagels dus besloot ik deze mee te nemen, omdat ze toch haast niks kosten (€0,54). Op de verpakking staat duidelijk dat er lijm in de verpakking zit, maar bij mij was de lijm eruit gestolen! Dus wanneer je van plan bent ook deze nepnagels te kopen, kijk dan wel eerst even of de lijm er nog wel inzit...

          

Ik ben helemaal verliefd geworden op de Syoss Repair 2 Minutes Intensive Mask. Dit is een masker dat je in je haren moet doen tijdens het douchen. Even twee minuutjes laten intrekken en daarna kun je het er weer uitspoelen. Mijn haar wordt er lekker zacht en sterk van. Bij de Action verkopen ze deze masker voor €1,99 terwijl je er in een gewone drogist er al snel vijf euro voor betaalt.

Dit waren al mijn aankoopjes van de Action. In totaal was ik voor deze tien spullen maar €10,72 kwijt! Dat is echt geen geld als je ziet wat je er allemaal voor kunt halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen